Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy chcą oddawać szklane butelki do sklepów

Test nowej usługi w sklepach Carrefour poszedł lepiej niż ktokolwiek mógł się spodziewać. Od kwietnia zebrano ponad 3 mln butelek.

Publikacja: 14.01.2022 12:47

Polacy chcą oddawać szklane butelki do sklepów

Foto: Adobe Stock

W ramach akcji Carrefour zachęcał klientów do oddawania butelek zwrotnych bez konieczności przedstawienia paragonu. Takie rozwiązanie dopiero ma zostać wprowadzone w ramach zapowiadanego przez rząd systemu kaucyjnego, ale szczegółów nadal brak.

Po zainteresowaniu klientów widać, że Polacy chcą to robić. Od kwietnia 2021 roku liczba zwróconych butelek w hiper- i supermarketach sieci wzrosła o 227 proc., do ponad 3 milionów sztuk. Inicjatywa sieci kontynuowana będzie w 2022 r. z głównymi partnerami, Grupą Żywiec, Kompanią Piwowarską oraz Carlsberg Polska. Od kwietnia klienci w całej Polsce mogą oddać wszelkie butelki zwrotne w jednym z ponad 250 sklepów Carrefour bez konieczności okazania paragonu. W zamian klient otrzymuje zwrot kaucji w formie e-bonu, który może przeznaczyć na zakupy. Od grudnia 2021 roku osoby, które korzystają z aplikacji Mój Carrefour, mogą również zapisać bon o wartości kaucji w aplikacji.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama