Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 24.10.2021 21:00 Publikacja: 24.10.2021 21:00
Foto: Fotorzepa, Magda Starowieyska
„Rzeczpospolita" dotarła do raportu firmy Kearney Polska, który analizuje, jak sprzedawcy sprzętu RTV i AGD radzą sobie na naszym rynku. – Przyjrzeliśmy się temu pod kilkoma kątami. Sprawdzaliśmy, czy klient jest świadomy istnienia danej marki, danego sklepu, czy rozważał zakupy w tym sklepie i czy spróbował tam coś kupić – mówi nam Maciej Gawinecki, partner w Kearney Polska.
Okazało się, że w tej branży nie ma dużego kłopotu ze świadomością marki. – Wszystkie firmy, wydając mniej lub więcej na marketing, a budżety są tu spore, przebiły się do świadomości klientów – mówi Maciej Gawinecki. – Świadomość istnienia marek, takich jak Allegro, RTV Euro AGD, Media Ekspert, Media Markt, Neo Net czy Amazon, jest przy tym bardzo duża. Przekracza 90 proc. Tam robota marketingowców jest zrobiona – dodaje.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Bank Rozwoju Kazachstanu uruchomił program finansowania projektów wydobycia i przetwarzania metali ziem rzadkich...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Już szósty rok Europa kłóci się ze Stanami Zjednoczonymi o oliwki. To przy okazji przykład, dlaczego WTO traci n...
Przed nami czas wzmożonych podróży na Wszystkich Świętych, a następnie na długi listopadowy weekend. W związku z...
Smyk Holding i główny akcjonariusz spółki ogłosili przed północą w środę, że odstępują od przeprowadzenia pierws...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Sprzedaż Adidasa w Ameryce Północnej spadła w trzecim kwartale o 5 procent. Niemiecki producent obuwia twierdzi,...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas