Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.01.2019 12:43 Publikacja: 16.01.2019 12:09
Foto: Fotorzepa, Tomek Czachorowski
Mało które hasło działa tak mobilizująco na klientów jak wyprzedaż. Ponieważ polskie prawo dość słabo reguluje jaką akcję promocyjna można w ten sposób nazwać i kiedy ją przeprowadzać, sklepy zdecydowanie nadużywają tego określenia. W Wielkiej Brytanii choćby jest ściśle określony czas w roku kiedy sklepy mogą organizować wyprzedaże i poza nim jest to zabronione.
W Polsce też by się taka regulacja przydała ponieważ przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z firmą Dealavo analiza ofert ponad tysiąca e-sklepów pokazuje, że wbrew intensywnemu marketingowi klientom mogło być ciężko znaleźć produkty, które faktycznie były znacząco przecenione.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W niedzielę pożar strawił budynek rumuńskiego parku logistycznego wynajmowany przez odzieżową grupę LPP i towar...
Sekretarz skarbu Scott Bessent powiedział Fox Business, że jego zdaniem negocjacje handlowe z kilkunastoma kraja...
Przedłużenie sankcji UE wobec Rosji skutkuje coraz większymi trudnościami dla rosyjskich importerów. Nawet „zapr...
Howard Lutnick, sekretarz skarbu USA, ujawnił, że Stanom Zjednoczonym udało się doprowadzić do sfinalizowania i...
Drożejąca kawa to już nie tylko ciekawostka z rynków surowcowych. Z miesiąca na miesiąc jej ceny rosną na sklepo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas