Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.01.2019 15:58 Publikacja: 30.01.2019 15:52
Foto: Bloomberg
Samsung stworzył nową usługę „Refrigerdating”. Działa ona jak klasyczny portal randkowy, ale łączy ludzi na podstawie… zdjęć zawartości lodówki. Wystarczy zalogować się na stronie refrigerdating.com, zrobić zdjęcie swojej lodówki (jej wnętrza) i poczekać na dopasowanie. Choć jest to ewidentnie przede wszystkim reklama lodówek Samsunga, to równocześnie trzeba przyznać, że nie jest to wcale taki niemądry pomysł – wspólny gust kulinarny potrafi dobrze łączyć.
Samsung przypomina wszystkim chętnym, by nie porządkowali specjalnie zawartości lodówek czy nie dodawali tam czegoś, czego normalnie w nich nie ma. „Oszukiwanie i związki nie łączą się ze sobą” twierdzi koncern. I ma rację.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W niedzielę pożar strawił budynek rumuńskiego parku logistycznego wynajmowany przez odzieżową grupę LPP i towar...
Sekretarz skarbu Scott Bessent powiedział Fox Business, że jego zdaniem negocjacje handlowe z kilkunastoma kraja...
Przedłużenie sankcji UE wobec Rosji skutkuje coraz większymi trudnościami dla rosyjskich importerów. Nawet „zapr...
Howard Lutnick, sekretarz skarbu USA, ujawnił, że Stanom Zjednoczonym udało się doprowadzić do sfinalizowania i...
Drożejąca kawa to już nie tylko ciekawostka z rynków surowcowych. Z miesiąca na miesiąc jej ceny rosną na sklepo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas