Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.02.2019 15:21 Publikacja: 15.02.2019 12:37
Foto: Lidl
Polacy wkładają w planowanie zakupów dużo uwagi. Starają się zaoszczędzić czas i pieniądze na regularnie kupowanych towarach, potrzebnych w każdej kuchni. Dlatego też to gazetki sklepów spożywczych cieszą się największą popularnością – Tomek Machniak, CEO w Moja Gazetka. Firma wraz z Lisonic przygotowała raport na temat korzystania przez Polaków z tego rodzaju narzędzia.
Okazuje się, że 88 proc. kupujących przegląda gazetki przed zakupami zawsze lub często. Głównie kupujących interesowała w 2018 roku gazetka Biedronki, natomiast gazetka Lidla były na drugim miejscu. 65 proc. osób przeglądających gazetki dokonuje zakupów niemal codziennie.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wszystkie kraje świata miały czas do 9 lipca na wypracowanie umów handlowych z USA. Prezydent Donald Trump przes...
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że Biały Dom zacznie niebawem wysyłać do różnych krajów na świecie list...
Rekordowe temperatury w Japonii ograniczyły produkcję zielonej herbaty matcha w tym roku, nadwyrężając dostawy i...
Trwa właśnie ostatni tydzień intensywnych negocjacji UE z USA. Stawką w grze jest zakończenie lub wznowienie woj...
Polacy na produkty ze sklepowych zamrażarek wydają już 5,4 mld zł rocznie, a rynek wciąż rośnie. I to nie tylko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas