Zamiast książki gazetka reklamowa? Polacy uwielbiają je czytać

88 proc. kupujących przegląda je przed zakupami. Najczęściej sięgają po te z logo Lidla i Biedronki.

Aktualizacja: 15.02.2019 15:21 Publikacja: 15.02.2019 12:37

Zamiast książki gazetka reklamowa? Polacy uwielbiają je czytać

Foto: Lidl

Polacy wkładają w planowanie zakupów dużo uwagi. Starają się zaoszczędzić czas i pieniądze na regularnie kupowanych towarach, potrzebnych w każdej kuchni. Dlatego też to gazetki sklepów spożywczych cieszą się największą popularnością – Tomek Machniak, CEO w Moja Gazetka. Firma wraz z Lisonic przygotowała raport na temat korzystania przez Polaków z tego rodzaju narzędzia.

Okazuje się, że 88 proc. kupujących przegląda gazetki przed zakupami zawsze lub często. Głównie kupujących interesowała w 2018 roku gazetka Biedronki, natomiast gazetka Lidla były na drugim miejscu. 65 proc. osób przeglądających gazetki dokonuje zakupów niemal codziennie.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Bruksela szykuje kontratak. Konsultuje cła na towary z USA i złoży skargę do WTO
Handel
Chiny i USA wracają do rozmów w sprawie ceł. Dojdzie do przełomu?
Handel
Donald Trump podał, ile powinny wynieść nowe cła na Chiny. W weekend ruszą rozmowy
Handel
Kradzieży sklepowych znów więcej. Tylko część jest zgłaszana
Handel
USA i Wielka Brytania mają umowę handlową
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem