Reklama
Rozwiń

Zamiast książki gazetka reklamowa? Polacy uwielbiają je czytać

88 proc. kupujących przegląda je przed zakupami. Najczęściej sięgają po te z logo Lidla i Biedronki.

Aktualizacja: 15.02.2019 15:21 Publikacja: 15.02.2019 12:37

Zamiast książki gazetka reklamowa? Polacy uwielbiają je czytać

Foto: Lidl

Polacy wkładają w planowanie zakupów dużo uwagi. Starają się zaoszczędzić czas i pieniądze na regularnie kupowanych towarach, potrzebnych w każdej kuchni. Dlatego też to gazetki sklepów spożywczych cieszą się największą popularnością – Tomek Machniak, CEO w Moja Gazetka. Firma wraz z Lisonic przygotowała raport na temat korzystania przez Polaków z tego rodzaju narzędzia.

Okazuje się, że 88 proc. kupujących przegląda gazetki przed zakupami zawsze lub często. Głównie kupujących interesowała w 2018 roku gazetka Biedronki, natomiast gazetka Lidla były na drugim miejscu. 65 proc. osób przeglądających gazetki dokonuje zakupów niemal codziennie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę
Handel
Ostatnie chwile na wynegocjowanie pokoju w wojnie celnej Donalda Trumpa z Europą
Handel
Mrożonki kupujemy nie tylko w czasie upałów. Lody nie są jedynym hitem