Dotąd LEGO rozwijało się poprzez placówki partnerskie i sprzedaż w dużych sieciach, nie tylko z zabawkami. 27 maja ten największy producent zabawek na świecie w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie otwiera swój pierwszy własny oficjalny sklep w Polsce.

Firma z tej okazji szykuje dla klientów również możliwość zakupu limitowanych serii i zestawów niedostępnych w innych kanałach sprzedaży np. zestaw LEGO F.R.I.E.N.D.S Apartments, który swoją oficjalną premierę będzie mieć 1 czerwca.

– Taka placówka to dla nas duże wyróżnienie i potwierdzenie, że Polska jest bardzo istotnym rynkiem dla firmy LEGO. Mamy tutaj wielu wiernych fanów, dlatego mam nadzieję, że chętnie będą nas odwiedzali. Z kolei te osoby, które nie znają nas zbyt dobrze, będą miały doskonałą okazję do bezpośredniego kontaktu z marką – mówi Justyna Ciępka, general manager na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie w LEGO.

W sklepie o powierzchni 285 mkw. znajdzie się nie tylko szeroki wybór zestawów LEGO czy miejsce do zabawy klockami, ale także nowe elementy jak specjalny ekran, na którym minifigurki LEGO będą naśladować każdy ruch klientów.

Uruchomienie nowego sklepu zbiega się w czasie ze zbliżającym się Dniem Dziecka, co dla producentów zabawek oznacza znacznie większe zainteresowanie klientów. Wydatki z tej okazji szacowane są nawet na kilka miliardów złotych.