Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.07.2019 12:21 Publikacja: 18.07.2019 10:45
Foto: Bloomberg
Wyceniana na 47,2 mld dolarów flagowa marka francuskiego luksusu, Louis Vuitton, już 14. rok z rzędu otwiera tegoroczną10. najdroższych znaków towarowych w tej kategorii w globalnym rankingu BrandZ. Według zestawienia przygotowanego przez Kantar i WPP, Luis Vuitton znany głównie z ekskluzywnych damskich torebek, w ciągu ostatniego roku zyskał na wartości 15 proc. Jeszcze więcej, bo o 29 proc. (do 4,7 mld dolarów) wzrosła wycena marki Dior, który był najszybciej drożejącym znakiem towarowym na światowym rynku luksusu. Jak komentują eksperci Kantar to głównie zasługa kosmetyków (w tym perfum) z logo Diora, które szczególnie chętnie kupowano w USA i w Chinach.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Nasz model biznesowy jest taki, że to my mamy zarabiać – mówi Dariusz Miłek, główny akcjonariusz Grupy CCC.
Po dwóch porażkach w sądach niższej instancji prezydent USA Donald Trump ma już w środę ubiegać się o przyspiesz...
Komisja Europejska przedstawiła w środę Radzie wniosek o zawarcie umowy nie tylko o partnerstwie między UE a Mer...
W ostatnią niedzielę sierpnia sklepy będą otwarte, co związane jest z zakupami szkolnych wyprawek, choć nie tylk...
Marka fast fashion Forever 21 po raz czwarty wchodzi na rynek chiński, po tym jak od 2008 roku trzykrotnie weszł...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas