Reklama

Louis Vuitton na czele najdroższych marek świata

Ponad 171 mld dolarów są już warte najcenniejsze marki luksusowe na świecie. W ciągu roku podrożały o 29 proc.

Aktualizacja: 18.07.2019 12:21 Publikacja: 18.07.2019 10:45

Louis Vuitton na czele najdroższych marek świata

Foto: Bloomberg

Wyceniana na 47,2 mld dolarów flagowa marka francuskiego luksusu, Louis Vuitton, już 14. rok z rzędu otwiera tegoroczną10. najdroższych znaków towarowych w tej kategorii w globalnym rankingu BrandZ. Według zestawienia przygotowanego przez Kantar i WPP, Luis Vuitton znany głównie z ekskluzywnych damskich torebek, w ciągu ostatniego roku zyskał na wartości 15 proc. Jeszcze więcej, bo o 29 proc. (do 4,7 mld dolarów) wzrosła wycena marki Dior, który był najszybciej drożejącym znakiem towarowym na światowym rynku luksusu. Jak komentują eksperci Kantar to głównie zasługa kosmetyków (w tym perfum) z logo Diora, które szczególnie chętnie kupowano w USA i w Chinach.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Handel
Forever 21 wraca do Chin. Amerykańska sieć bankrutowała już dwa razy
Reklama
Reklama