Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.07.2019 12:21 Publikacja: 18.07.2019 10:45
Foto: Bloomberg
Wyceniana na 47,2 mld dolarów flagowa marka francuskiego luksusu, Louis Vuitton, już 14. rok z rzędu otwiera tegoroczną10. najdroższych znaków towarowych w tej kategorii w globalnym rankingu BrandZ. Według zestawienia przygotowanego przez Kantar i WPP, Luis Vuitton znany głównie z ekskluzywnych damskich torebek, w ciągu ostatniego roku zyskał na wartości 15 proc. Jeszcze więcej, bo o 29 proc. (do 4,7 mld dolarów) wzrosła wycena marki Dior, który był najszybciej drożejącym znakiem towarowym na światowym rynku luksusu. Jak komentują eksperci Kantar to głównie zasługa kosmetyków (w tym perfum) z logo Diora, które szczególnie chętnie kupowano w USA i w Chinach.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wszystkie kraje świata miały czas do 9 lipca na wypracowanie umów handlowych z USA. Prezydent Donald Trump przes...
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że Biały Dom zacznie niebawem wysyłać do różnych krajów na świecie list...
Rekordowe temperatury w Japonii ograniczyły produkcję zielonej herbaty matcha w tym roku, nadwyrężając dostawy i...
Trwa właśnie ostatni tydzień intensywnych negocjacji UE z USA. Stawką w grze jest zakończenie lub wznowienie woj...
Polacy na produkty ze sklepowych zamrażarek wydają już 5,4 mld zł rocznie, a rynek wciąż rośnie. I to nie tylko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas