Reklama

Sklepy „odchudzają” towary ze swoich półek. Lidl promuje zdrowe odżywianie

Choć prawo tego nie nakazuje, to duże sieci na coraz większą skalę zmieniają składy produktów, zmniejszając zwłaszcza zużycie soli, cukru czy tłuszczu. Polacy mają bowiem problem z nadwagą.

Aktualizacja: 05.08.2019 06:07 Publikacja: 04.08.2019 21:00

Sklepy „odchudzają” towary ze swoich półek. Lidl promuje zdrowe odżywianie

Foto: Adobe Stock

Moda na zdrowe odżywianie oznacza nie tylko rozszerzanie półki z produktami z ekologicznymi certyfikatami, ale także duże zmiany w składach tych, które już od dawna na półkach są obecne. Ten trend to reformulacja, jedno z czołowych zjawisk w nowoczesnym handlu. Kryje się za nim usuwanie ze składu produktu nadmiaru soli, cukru czy tłuszczu.

Czytaj także: Z cichymi zabójcami Polaków trzeba walczyć systemowo

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Handel
Forever 21 wraca do Chin. Amerykańska sieć bankrutowała już dwa razy
Handel
Donald Trump zabija tanie zakupy w sieci. Wchodzą cła na paczki
Handel
UE zniesie cła na amerykańskie towary. W zamian USA mają obniżyć cła na auta
Handel
Cła Donalda Trumpa: Indie mierzą się z 50-procentowymi taryfami na swoje towary
Reklama
Reklama