Empik kończy z gadżetami

Najważniejszą kategorią była i jest książka. Kończymy ze sprzedażą kategorii lifestyle. W przyszłym roku na rynku zadebiutuje też zupełnie nowy format naszych sklepów – zapowiada nowa prezes sieci księgarni Empik Ewa Szmidt-Belcarz.

Aktualizacja: 06.10.2015 07:25 Publikacja: 05.10.2015 22:00

Empik kończy z gadżetami

Foto: materiały prasowe

Artykuł dostępny tylko dla e-prenumeratorów "Rzeczpospolitej"

Oferta promocyjna
dostęp do treści rp.pl już od 9,90 zł za pierwszy miesiąc!

Wybierz najkorzystniejszą ofertę i zyskaj dostęp do najważniejszych tekstów rp.pl z sekcji: Wydarzenia, Ekonomia, Prawo, Plus Minus; w tym ekskluzywnych tekstów publikowanych wyłącznie na rp.pl.

Dostęp do treści rp.pl - pakiet podstawowy nie zawiera wydania elektronicznego „Rzeczpospolitej”, archiwum tekstów, treści pochodzących z tygodników prawnych, aplikacji mobilnej i dodatków dla prenumeratorów.

Handel
Ceny żywności w małych sklepach przegoniły inflację
Materiał Promocyjny
Nowy, duży SUV Mazda CX-60 PHEV. Crafted in Japan. Dostępna w przedsprzedaży
Advertisement
Ubezpieczenia
Mandaty i punkty karne to droższe OC
Transport
Uber wjeżdża na Okęcie. Idą zmiany na rynku taxi
Gospodarka
Rosja coraz bliżej bankructwa. Rząd USA chce wymusić plajtę państwa Putina
Materiał Promocyjny
Zdolności wielozadaniowych śmigłowców z PZL-Świdnik w teatrach działań Sił Zbrojnych
Transport
Firmy tną inwestycje w nowe samochody
Banki
Iwona Duda, prezes PKO BP: Wierzymy, że inne banki pójdą za naszym oprocentowaniem lokat