Reklama
Rozwiń
Reklama

Kolejki nas frustrują. Wolimy obsłużyć się sami

Polscy konsumenci mogą być już gotowi na pełną samoobsługę.

Aktualizacja: 17.05.2017 14:46 Publikacja: 17.05.2017 14:26

Foto: materiały prasowe

W czasie robienia zakupów bardzo często mamy nieprzyjemne odczucia, gdy musimy stać w kolejce do kasy. Z badań wynika, że aż 71 procent polskich konsumentów jest niezadowolona tylko i wyłącznie dlatego, że musi poczekać w ogonku do kasy. Chcemy, by zakupy były jak najszybsze, można rzec, że ideałem byłaby sytuacja, w której w ogóle nie tracilibyśmy czasu na stanie w kolejce. A stykamy się z tym zjawiskiem często – 64 procent badanych męczy się w dyskontach, 50 procent w hipermarketach. Najrzadziej stoimy w kolejkach w małych osiedlowych sklepach.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Sztuczna inteligencja pomoże w zakupach podczas Black Friday
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Handel
PiS chciał kupić Żabkę, teraz PSL celuje w Carrefoura
Handel
AliExpress blokuje chińskiego sprzedawcę lalek erotycznych. Przypominały dzieci
Handel
Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości
Handel
Centra handlowe wciąż tracą klientów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama