Kolejki nas frustrują. Wolimy obsłużyć się sami

Polscy konsumenci mogą być już gotowi na pełną samoobsługę.

Aktualizacja: 17.05.2017 14:46 Publikacja: 17.05.2017 14:26

Foto: materiały prasowe

W czasie robienia zakupów bardzo często mamy nieprzyjemne odczucia, gdy musimy stać w kolejce do kasy. Z badań wynika, że aż 71 procent polskich konsumentów jest niezadowolona tylko i wyłącznie dlatego, że musi poczekać w ogonku do kasy. Chcemy, by zakupy były jak najszybsze, można rzec, że ideałem byłaby sytuacja, w której w ogóle nie tracilibyśmy czasu na stanie w kolejce. A stykamy się z tym zjawiskiem często – 64 procent badanych męczy się w dyskontach, 50 procent w hipermarketach. Najrzadziej stoimy w kolejkach w małych osiedlowych sklepach.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Trump wraca z wysokimi cłami dla Europy. Nie zrobił wrażenia na UE
Handel
Kazachstan zablokował rosyjski import. Paraliż ruchu na granicy z Rosją
Handel
Rosyjski sąd znacjonalizował i przekazał państwu aktywa amerykańskiej firmy spożywczej
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama