Reklama

Kolejki nas frustrują. Wolimy obsłużyć się sami

Polscy konsumenci mogą być już gotowi na pełną samoobsługę.

Aktualizacja: 17.05.2017 14:46 Publikacja: 17.05.2017 14:26

Foto: materiały prasowe

W czasie robienia zakupów bardzo często mamy nieprzyjemne odczucia, gdy musimy stać w kolejce do kasy. Z badań wynika, że aż 71 procent polskich konsumentów jest niezadowolona tylko i wyłącznie dlatego, że musi poczekać w ogonku do kasy. Chcemy, by zakupy były jak najszybsze, można rzec, że ideałem byłaby sytuacja, w której w ogóle nie tracilibyśmy czasu na stanie w kolejce. A stykamy się z tym zjawiskiem często – 64 procent badanych męczy się w dyskontach, 50 procent w hipermarketach. Najrzadziej stoimy w kolejkach w małych osiedlowych sklepach.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
Rewolucja okularów AI. Ray-Ban Meta winduje wartość EssilorLuxottica o 20 mld dolarów
Handel
PiS straszy Mercosurem. Ale gdy rządził, to go popierał
Handel
Donald Trump: 100-proc. cła na Chiny nie do utrzymania. Spotka się z Xi Jinpingiem
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Największy koncern spożywczy świata stawia na roboty. Zniknie 16 tysięcy miejsc pracy
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama