Reklama

Biedronka i Sodexo naruszają zdrową konkurencję?

Polska Izba Handlu nie jest zachwycona promocją Sodexo dla Biedronki i rozważa skargę do UOKiK. Jest powód?

Aktualizacja: 20.10.2017 12:55 Publikacja: 20.10.2017 12:09

Biedronka i Sodexo naruszają zdrową konkurencję?

Foto: Bloomberg

Niedawno Biedronka i wydawca bonów Sodexo, Sodexo Benefits and Reward Services, rozpoczęły pogłębioną współpracę. W obiegu znalazły się bony Sodexo z logo Biedronki na rewersie, których dodatkową korzyścią jest fakt, że w sklepach największej polskiej sieci detalicznej są warte 10 procent więcej niż wynosi ich nominał. Nie spodobało się to Polskiej Izbie Handlu, która wydała oświadczenie, że Biedronka i Sodexo mogą w ten sposób łamać zasady uczciwej konkurencji przez wzgląd zarówno na wyższą wartość kuponów w Biedronce, jak i z uwagi na reklamę tej sieci na rewersie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Reklama
Reklama