Reklama

Nowy właściciel Piotr i Paweł chce zalać Polskę sklepami

Spar chce mieć 400 sklepów za pięć lat, co jest celem bardzo ambitnym. Przerabia też już sklepy przejętej sieci.

Aktualizacja: 28.11.2019 15:08 Publikacja: 28.11.2019 13:17

Nowy właściciel Piotr i Paweł chce zalać Polskę sklepami

Foto: Fotorzepa/Urszula Lesman

Pierwszy rebrandingowi poddany został dawny sklep Piotr i Paweł w warszawskim centrum handlowym Blue City. Po gruntownej przebudowie sklep EUROSPAR o powierzchni sprzedaży około 2,5 tys. mkw. właśnie został otworzony.

Ogółem SPAR GROUP – wyłączny operator licencji SPAR na terenie Polski – planuje zbudowanie sieci 400 sklepów w ciągu 5 lat w Polsce. Bazą do budowania sieci Spar w Polsce będzie Grupa Piotr i Paweł, której sklepy zostaną poddane rebrandingowi i zmienią szyld na SPAR. Sieć będzie także rozwijać się w oparciu o nowe umowy z niezależnymi detalistami. Firma planuje także uruchomienie nowego centrum dystrybucyjnego w Polsce.

Czytaj także: Niedziele handlowe 2020. W te niedziele będzie można zrobić zakupy w 2020 roku

- Bardzo mocno angażujemy się w polski rynek handlowy. Ważne dla nas są możliwości współpracy z dużą liczbą niezależnych detalistów, którzy często szukają dużego, wiarygodnego i stabilnego partnera. Szansą są wysokie poziomy konsumpcji w Polsce, przy czym polski konsument to klient świadomy, oczekujący produktów dobrej jakości i chętnie kupujący w dobrze zaopatrzonych sklepach – mówi Tomasz Syller, dyrektor zarządzający, członek zarządu WASZ SKLEP SPAR.

- Naszą przewagą jest międzynarodowa sieć i doświadczenie – możemy zapewnić detalistom takie wyroby, które są niedostępne w innych placówkach. Mamy szerokie doświadczenie w sprawnej i efektywnej logistyce dostaw – co oznacza doskonałe i terminowe zatowarowanie sklepów. Dla detalistów to atut, który może istotnie wpływać na ich obroty i zwiększanie bazy klientów – dodaje.

Reklama
Reklama

SPAR GROUP – jako inwestor – wspiera Grupę Piotr i Paweł w zakresie spłaty zobowiązań, negocjacji umownych i rozwoju. Dotychczas podpisano lub odnowiono kontrakty z prawie 300 dostawcami. Zgodnie z planem, w systemie logistycznym jest już dostępnych ponad 6,5 tys. produktów od prawie 500 dostawców, a do końca roku liczba produktów wzrośnie do 7,5 tys.

Ponadto SPAR GROUP uruchomi w Polsce nowoczesne centrum dystrybucyjne dla obsługi detalistów. Prowadzone są już warsztaty z zespołem logistycznym oraz analiza potencjalnych lokalizacji. Nowe centrum logistyczne będzie uzupełnieniem i rozszerzeniem możliwości logistycznych wynikających z dotychczasowej infrastruktury Grupy Piotr i Paweł – w tym dwóch centrów magazynowych zlokalizowanych pod Poznaniem i Warszawą.

Handel
Rosyjskie drewno zalewa Unię, choć jest objęte sankcjami
Handel
Na święta szykuje się skok cen. Kawa i alkohol drożeją najmocniej
Handel
Shein kontratakuje. Chińska platforma oskarża francuski rząd o „spisek” i „krucjatę”
Handel
Niedziele handlowe w grudniu 2025: Kiedy będzie można zrobić świąteczne zakupy?
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Handel
Stało się – Prada ogłosiła, że przejęła rodzimego rywala Versace. „Transakcja dekady”
Materiał Promocyjny
Nadciąga wielka zmiana dla branży tekstylnej. Dla rynku to też szansa
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama