Akcje sieci staniały więc w Londynie o 15,5 proc.
Jak oświadczył szef rady dyrektorów Alan Parker, przegląd „nie wykluczy niczego", co dotyczy 352 sklepów w W. Brytanii. – Przyczyni się do ustalenia właściwych rozmiarów i charakteru brytyjskiego biznesu, bo jestem całkiem pewien, że może być rentowny – podkreślił. – Chodzi o znalezienie właściwej bazy operacyjnej, możliwości rozwoju dla e-handlu i odpowiedniej platformy rynkowej – dodał.
W ciągu półrocza do 8 października Mothercare miała stratę operacyjną brutto 4,4 mln funtów po zysku 12,2 mln rok temu, a po zaksięgowaniu dodatkowych 78,5 mln funtów na restrukturyzację działalności krajowej zwiększyła tę stratę do 81,4 mln. Obroty wzrosły o 4 proc., do 413 mln, bo 975 sklepów w 55 krajach miało wzrost o 16,5 proc. i zysk operacyjny 18,4 mln; na Wyspach zmalały o 4,3 proc. i powstała strata 18,5 mln.