BM Alior Banku oraz PZU robią ukłon w stronę inwestorów indywidualnych. Klienci biura, którzy będą mieli co najmniej 100 akcji ubezpieczyciela na rachunku (według stanu weryfikacji na pierwszy i 15. dzień miesiąca), będą mogli wziąć udział w jego programie lojalnościowym „Moje akcje PZU”, który do tej pory był zarezerwowany dla klientów BM Pekao. Tym samym liczba potencjalnych odbiorców programów zostanie zwiększona o 88,3 tys. osób (tyle rachunków na koniec lipca prowadziło BM Alior Banku).

Dzięki uczestnictwu w programie inwestorzy zyskują możliwość skorzystania z 10-proc. zniżki na flagowe produkty ubezpieczeniowe. Zniżka zwiększa się do 20 proc., jeśli liczba wymaganych akcji zostanie utrzymana w posiadaniu akcjonariusza przez 12 miesięcy od przystąpienia do programu.

– W założeniach programu mówiliśmy o tym, że program lojalnościowy PZU będzie ewoluował zgodnie z potrzebami oraz oczekiwaniami inwestorów. Obecnie prowadzimy zaawansowane prace nad nowymi funkcjonalnościami. Równolegle do rozwoju programu przez nowe benefity realizujemy prace mające na celu poszerzenie dostępności programu dla klientów kolejnych domów maklerskich – mówi Magdalena Komaracka, dyrektor ds. relacji inwestorskich PZU. Dodaje, że już teraz program „Moje akcje PZU”, który „premierę” miał w BM Pekao, cieszy się dużym zainteresowaniem.

– Od momentu uruchomienia programu we wrześniu 2021 roku ciągle obserwujemy nowe do niego przystąpienia. Zyskaliśmy również potwierdzenie odnośnie do atrakcyjności przyjętej formuły benefitowej. Atrakcyjność programu spowodowała, że w perspektywie ostatniego roku otrzymywaliśmy wiele zapytań dotyczących dostępności programu w kolejnych biurach maklerskich. Dlatego rozpoczęliśmy prace mające na celu jego udostępnienie we współpracy z jak największą liczbą biur maklerskich działających w Polsce. Jesteśmy przekonani, że dołączenie BM Alior Banku do programu istotnie wpłynie na wzrost jego dostępności dla nowych uczestników – mówi Komaracka.

– Systematycznie poszerzamy ofertę dostępnych usług i produktów, rozwijamy funkcjonalności aplikacji inwestycyjnych oraz dbamy o to, aby nasi klienci mieli możliwość korzystania z programów partnerskich i lojalnościowych – podkreśla Grzegorz Koczwara, dyrektor działu maklerskiego w BM Alior Banku.