Porsche przed wielkim IPO. Czym czaruje inwestorów?

Ferrari i Louis Vuitton, to marki do których chętnie odwołuje się kierownictwo Porsche prezentując potencjalnym inwestorom swoją firmę przed zaplanowaną na wrzesień pierwszą ofertą publiczną (IPO).

Publikacja: 18.07.2022 09:02

Porsche przed wielkim IPO. Czym czaruje inwestorów?

Foto: Adobestock

Niemiecki producent luksusowych aut ma jego zdaniem najlepsze cechy Ferrari, Louisa Vuittona i innych marek z tej półki, co jego akcje czyni wyjątkowo atrakcyjnymi.

Podczas spotkań z zarządzającymi portfelami menedżerowie Porsche wskazywali, według informatorów Bloomberga, na zdrowe zyski i znaczące wolumeny produktów francuskiej firmy Louis Vuitton.

Pozostało 83% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Giełda
„Wskaźnik Warrena Buffetta” rozgrzany do czerwoności
Giełda
Burzliwa sesja na GPW. Porażka, ale nie pogrom byków
Giełda
WIG20 w ogonie Europy. Kluczowe wsparcie coraz bliżej
Giełda
Rynki reagują na rezygnację Bidena z kandydowania. Koniec handlu Trumpa?
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Giełda
GPW odporna na awarię w systemie Microsoftu. Giełda w Londynie nie