Aktualizacja: 01.05.2025 10:44 Publikacja: 20.10.2021 17:52
Foto: Bloomberg
Już od początku sesji przewagę na warszawskiej giełdzie miały niedźwiedzie. WIG20 otworzył się 0,3 proc. na minusie, jednak w kolejnych godzinach kupujący próbowali przejąć kontrolę. W południe notowania indeksu były na plusie i wyznaczyły dzienny szczyt na poziomie 2453 pkt. po czym podaż zaczęła mocno dociskać. Ostatecznie WIG20 spadł o 0,2 proc., do 2443 pkt.
Przez większość sesji najmocniej przeceniana była JSW. Sprzedający już we wtorek skupili swoją uwagę na JSW, która staniała wówczas o ponad 9 proc., a w trakcie środowej sesji akcje taniały o kolejne 6 proc., do 51,74 zł, czyli najniższego poziomu od początku października. Powodem były spadki cen węgla na światowych giełdach, które nastąpiły po informacji, że Chiny rozważają potencjalną interwencję na rynku węgla, aby przeciwdziałać rosnącym cenom tego surowca. Ostatecznie jednak notowania JSW spadły o 0,8 proc. Gorzej wypadło m.in. CCC, którego akcje staniały o 3,1 proc.
Pierwsze godziny wtorkowej sesji w Europie mijają pod znakiem niewielkich wzrostów. Indeks polskich dużych spółe...
W tej dekadzie, do 31 grudnia 2030 r., WIG może dojść do 200 tys. pkt. Hossa na GPW miałaby podstawy fundamental...
Pozytywne nastroje utrzymały się na krajowym parkiecie, dzięki czemu indeksy mogły kontynuować zeszłotygodniowe...
Na palcach jednej ręki można policzyć tych, którzy zapowiadali tak dobre zachowanie polskiego rynku akcji w tym...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Tydzień na warszawskiej giełdzie stał pod znakiem rekordów. Piątek WIG zamknął na niewielkim plusie, ale nadal b...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas