Reklama

Problem z nową kawą w Starbucks. Klienci pędzą po niej do łazienki

Starbucks promuje nową, wspaniałą kawę z oliwą z oliwek, ale wielu klientów po spróbowaniu szybko staje się sceptyczna. I nic dziwnego.

Publikacja: 11.04.2023 13:46

Starbucks w Mediolanie

Starbucks w Mediolanie

Foto: PAP/EPA

Wprowadzając nowy rodzaj kaw – Oleato – Starbucks zachwalał, że „zmieni branżę kawową”, a nowy rodzaj kaw będzie „dochodowym nowym dodatkiem”. Jednak wdrażając kawę z dodatkiem oliwy z oliwek (i to solidnym – na kubek kawy przypada mająca 120 kilokalorii porcja oliwy) Starbucks najwyraźniej nie przewidział, że połączenie kofeiny i tłuszczu będzie dla kawoszy mocno kłopotliwe.

- To oleato ze Starbucks sprawia, że mój brzuch przemówił – skarżyła się na Twitterze jedna z klientek.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Gastronomia
Firmy cateringowe tak chcą walczyć z marnowaniem żywności
Gastronomia
Starbucks zmienia zasady pracy hybrydowej. Prezes usiłuje zreorganizować firmę
Gastronomia
Apetyt firm na głodnych Polaków. Rynek dostaw jedzenia na zakręcie
Gastronomia
Starbucks walczy o chińskich klientów. Ceny mają być „bardziej przystępne”
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Gastronomia
Ceny kawy biją rekordy. Magazyny są puste, rynek przygotowuje się na poważny kryzys
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama