Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.06.2025 14:30 Publikacja: 11.04.2023 13:46
Starbucks w Mediolanie
Foto: PAP/EPA
Wprowadzając nowy rodzaj kaw – Oleato – Starbucks zachwalał, że „zmieni branżę kawową”, a nowy rodzaj kaw będzie „dochodowym nowym dodatkiem”. Jednak wdrażając kawę z dodatkiem oliwy z oliwek (i to solidnym – na kubek kawy przypada mająca 120 kilokalorii porcja oliwy) Starbucks najwyraźniej nie przewidział, że połączenie kofeiny i tłuszczu będzie dla kawoszy mocno kłopotliwe.
- To oleato ze Starbucks sprawia, że mój brzuch przemówił – skarżyła się na Twitterze jedna z klientek.
Rynek dostaw jedzenia nad Wisłą znalazł się na zakręcie. Usługa dociera – w zależności od statystyk – tylko co d...
Starbucks w Chinach obniża ceny niektórych swoich napojów. Ceny spadną we wszystkich kawiarniach w całym kraju ś...
Jak donosi Reuters, brazylijski przemysł kawowy stoi w obliczu poważnego kryzysu. Zapasy kawy się kończą, a maga...
Choć zadłużenie sektora przekracza 400 mln zł, to jednak firmy są zadowolone z wyników. I spodziewają się, że ko...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Jedna z największych sieci fast-food na świecie przenosi centralę do Teksasu, choć jeszcze nie tak dawno jej peł...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas