Problem z nową kawą w Starbucks. Klienci pędzą po niej do łazienki

Starbucks promuje nową, wspaniałą kawę z oliwą z oliwek, ale wielu klientów po spróbowaniu szybko staje się sceptyczna. I nic dziwnego.

Publikacja: 11.04.2023 13:46

Starbucks w Mediolanie

Starbucks w Mediolanie

Foto: PAP/EPA

Wprowadzając nowy rodzaj kaw – Oleato – Starbucks zachwalał, że „zmieni branżę kawową”, a nowy rodzaj kaw będzie „dochodowym nowym dodatkiem”. Jednak wdrażając kawę z dodatkiem oliwy z oliwek (i to solidnym – na kubek kawy przypada mająca 120 kilokalorii porcja oliwy) Starbucks najwyraźniej nie przewidział, że połączenie kofeiny i tłuszczu będzie dla kawoszy mocno kłopotliwe.

- To oleato ze Starbucks sprawia, że mój brzuch przemówił – skarżyła się na Twitterze jedna z klientek.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Gastronomia
Apetyt firm na głodnych Polaków. Rynek dostaw jedzenia na zakręcie
Gastronomia
Starbucks walczy o chińskich klientów. Ceny mają być „bardziej przystępne”
Gastronomia
Ceny kawy biją rekordy. Magazyny są puste, rynek przygotowuje się na poważny kryzys
Gastronomia
Dobry początek roku w restauracjach. Mimo długów optymizm wraca na rynek
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Gastronomia
KFC już nie z Kentucky. Wielkie przenosiny giganta