Wprowadzając nowy rodzaj kaw – Oleato – Starbucks zachwalał, że „zmieni branżę kawową”, a nowy rodzaj kaw będzie „dochodowym nowym dodatkiem”. Jednak wdrażając kawę z dodatkiem oliwy z oliwek (i to solidnym – na kubek kawy przypada mająca 120 kilokalorii porcja oliwy) Starbucks najwyraźniej nie przewidział, że połączenie kofeiny i tłuszczu będzie dla kawoszy mocno kłopotliwe.
Czytaj więcej
W ubiegłym roku kryzys uderzył w Starbucksa tak mocno, że znana sieć kawiarni rozważała sprzedani...
- To oleato ze Starbucks sprawia, że mój brzuch przemówił – skarżyła się na Twitterze jedna z klientek.
Skarżą się zresztą nie tylko klienci. Również pracownicy Starbucks donoszą na Reddicie, że testujący nowe napoje pracownicy błyskawicznie kończą przygodę z Oleato w toalecie.
- Połowa zespołu spróbowała tego wczoraj, a kilku skończyło… potrzebowało skorzystać z toalety, jeżeli wiesz o co mi chodzi – pisał, cytowany przez CNN, jeden z redditorów ze Starbucks Reddit.