Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 21:20 Publikacja: 07.03.2023 14:55
Foto: Adobe Stock
Ostatnie lata nie były łatwe dla największej na świecie sieci kawiarni. Starbucks został mocno poturbowany przez pandemię, a w Wielkiej Brytanii dodatkowo musiał mierzyć się z problemami w dostawach wywołanymi brexitem i rosnącą konkurencją. Jak donosiły w połowie 2022 roku zagraniczne media, firma miała tak złe wyniki na Wyspach, że rozważała nawet sprzedaż swojego brytyjskiego biznesu.
Jeśli faktycznie sieć kawiarni miała takie plany, teraz już poszły w niepamięć. Starbucks właśnie ogłosił, że zamierza w 2023 roku otworzyć 100 nowych lokali w Zjednoczonym Królestwie i zainwestować miliony funtów w rozwój istniejących. Firma na nowo uwierzyła w brytyjski rynek, gdy zanotowała imponujący skok sprzedaży w ostatnich miesiącach i to pomimo wysokiej inflacji.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Brazylia walczy z cłami, które narzucił Donald Trump. Złożyła właśnie skargę w WTO, a ogromne ilości kawy przeki...
Niemcy piją mniej piwa. Sprzedaż spadła do najniższego poziomu od ponad trzech dekad. Niemieckie browary widzą j...
TikTok wypromował zapomniany i ignorowany produkt spożywczy – twaróg. Przez lata był on pomijany, relegowany do...
Najbardziej rozpoznawalna marka napoju gazowanego na świecie opublikowała bardzo dobre wyniki za drugi kwartał....
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Branża mięsa zmaga się z wieloma wyzwaniami: od kłopotów z popytem, poprzez epidemię po wzrost kosztów produkcji...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas