Reklama
Rozwiń
Reklama

Starbucks uwierzył znów w Wielką Brytanię. Nie chce już sprzedawać biznesu

W ubiegłym roku kryzys uderzył w Starbucksa tak mocno, że znana sieć kawiarni rozważała sprzedanie swojego biznesu w Wielkiej Brytanii. Teraz firma zmieniła zdanie i zapowiedziała duże inwestycje na Wyspach.

Publikacja: 07.03.2023 14:55

Starbucks uwierzył znów w Wielką Brytanię. Nie chce już sprzedawać biznesu

Foto: Adobe Stock

ala

Ostatnie lata nie były łatwe dla największej na świecie sieci kawiarni. Starbucks został mocno poturbowany przez pandemię, a w Wielkiej Brytanii dodatkowo musiał mierzyć się z problemami w dostawach wywołanymi brexitem i rosnącą konkurencją. Jak donosiły w połowie 2022 roku zagraniczne media, firma miała tak złe wyniki na Wyspach, że rozważała nawet sprzedaż swojego brytyjskiego biznesu.

Jeśli faktycznie sieć kawiarni miała takie plany, teraz już poszły w niepamięć. Starbucks właśnie ogłosił, że zamierza w 2023 roku otworzyć 100 nowych lokali w Zjednoczonym Królestwie i zainwestować miliony funtów w rozwój istniejących. Firma na nowo uwierzyła w brytyjski rynek, gdy zanotowała imponujący skok sprzedaży w ostatnich miesiącach i to pomimo wysokiej inflacji.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Pozew żony Henryka Kani blokuje spłatę 880 mln zł długów. Czeka 583 wierzycieli
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama