Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 08:02 Publikacja: 23.01.2023 03:00
Foto: PAP
Polski rynek sponsoringu sportowego zanotował kolejny rekord. W ubiegłym roku, po wzroście o 3 proc., jego wartość wyniosła 1,22 mld zł – wynika z danych Sponsoring Insight. Michał Gradzik, partner zarządzający w tej firmie, szacuje, że w tym roku zwyżka będzie podobna.
– Szansy na istotne zwiększenie wydatków sponsorskich należy upatrywać w roku 2024, kiedy to w Europie będą rozgrywane igrzyska olimpijskie, a gospodarzem mistrzostw Europy w piłce nożnej będą Niemcy. Motywy związane ze sportem będą wtedy zapewne dominować w kampaniach marketingowych, co powinno pozwolić na zwiększenie tempa wzrostu rynku do 5–6 proc. – twierdzi Gradzik.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Wieczór z Tan Su Shan, dyrektor generalną i członkinią zarządu DBS Group, został sprzedany przez dom aukcyjny So...
Elon Musk kupił akcje Tesli o wartości 1 miliarda dolarów. Ten zakup to rzadkość – zarówno w przypadku Muska, ja...
W całej Polsce przez kilka godzin nie działały terminale płatnicze. Nie można było płacić kartami oraz Blikiem w...
Rosyjskie firmy zbrojeniowe, które sprzedają broń za granicę, otrzymują od klientów worki banknotów dolarowych i...
Na koniec pierwszego półrocza już ponad milion Polaków miał IKE. Aktywa zgromadzone na tych kontach zbliżyły się...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas