#RZECZoBIZNESIE: Katarzyna Krzywicka-Zdunek: Młode pokolenie jest wychowane na promocjach

Wiedza o promocjach i tańszych rzeczach jest swego rodzaju walutą na wymianę – mówi Katarzyna Krzywicka-Zdunek, liderka projektu badawczego „Świat Młodych” w IQS, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Aktualizacja: 27.04.2018 13:38 Publikacja: 27.04.2018 13:30

#RZECZoBIZNESIE: Katarzyna Krzywicka-Zdunek: Młode pokolenie jest wychowane na promocjach

Foto: tv.rp.pl

IQS bada osoby w wieku 16-29 lat. - To pokolenie urodzone w czasach dobrobytu. Rodzice są głównym źródłem ich dochodów. Oczywiście starsi pracują – mówiła Krzywicka-Zdunek.

- Kiedy hajsu nie styka, rodzice są główną deską ratunkową, żeby zasilać młode osoby – dodała.

Pozostało 89% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Finanse
Polacy ciągle bardzo chętnie korzystają z gotówki
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Finanse
Najwięksi truciciele Rosji
Finanse
Finansowanie powiązane z ESG to korzyść dla klientów i banków
Debata TEP i „Rzeczpospolitej”
Czas na odważne decyzje zwiększające wiarygodność fiskalną
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Finanse
Kreml zapożycza się u Rosjan. W jeden dzień sprzedał obligacje za bilion rubli