Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Katarzyna Krzywicka-Zdunek: Młode pokolenie jest wychowane na promocjach

Wiedza o promocjach i tańszych rzeczach jest swego rodzaju walutą na wymianę – mówi Katarzyna Krzywicka-Zdunek, liderka projektu badawczego „Świat Młodych” w IQS, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Aktualizacja: 27.04.2018 13:38 Publikacja: 27.04.2018 13:30

#RZECZoBIZNESIE: Katarzyna Krzywicka-Zdunek: Młode pokolenie jest wychowane na promocjach

Foto: tv.rp.pl

IQS bada osoby w wieku 16-29 lat. - To pokolenie urodzone w czasach dobrobytu. Rodzice są głównym źródłem ich dochodów. Oczywiście starsi pracują – mówiła Krzywicka-Zdunek.

- Kiedy hajsu nie styka, rodzice są główną deską ratunkową, żeby zasilać młode osoby – dodała.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Finanse
Zmiany kadrowe w KNF. Sebastian Skuza odwołany ze stanowiska
Finanse
Liderzy finansów w centrum rewolucji AI
Finanse
„Luka” w PPK, czyli niewielki zysk dzisiaj, wielka strata w przyszłości
Finanse
Zderegulować obawy przed IPO. Jak przywrócić giełdę polskim firmom
Finanse
Bruksela zablokowała najważniejszy fundusz Putina. Kieruje nim były obywatel Ukrainy
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama