IQS bada osoby w wieku 16-29 lat. - To pokolenie urodzone w czasach dobrobytu. Rodzice są głównym źródłem ich dochodów. Oczywiście starsi pracują – mówiła Krzywicka-Zdunek.
- Kiedy hajsu nie styka, rodzice są główną deską ratunkową, żeby zasilać młode osoby – dodała.
Przyznała, że młode pokolenie garnie się, żeby sobie dorobić, ale bardzo delikatnie. - Osoby w wieku 16-19 dorabiają, żeby mieć na swoje przyjemności – stwierdziła.
Młodzi wydają pieniądze na gadżety elektroniczne czy ciuchy. - Hipsterzy dużo pieniędzy przeznaczają na wyjścia i jedzenie poza domem. Bardziej oszczędni wydają na wyjazdy, nawet zagraniczne – tłumaczyła gość.
Podkreśliła, że to pokolenie jest wychowane na promocjach. - Polują nie tylko na tańsze kosmetyki czy buty, ale też okazje związane z wyjazdami - zauważyła Krzywicka-Zdunek.