• Firmy osierocone. Problem na świecie. Czy także u nas?
• Strategie sukcesyjne polskich przedsiębiorstw rodzinnych. Ograniczenia prawne i zwyczajowe
• Scheda, ambicja, mentalność. Czy przekazanie przedsiębiorstwa w obce ręce to porażka?
• O dobrodziejstwach i wadach konserwatyzmu. Konflikt pokoleń w zarządzaniu firmą. Prawdy i mity
• Nowa gospodarka i przyszłość firm rodzinnych. Jak się zmieniać, ocalając wartości?
Prelegenci: Jerzy Buzek, partner, dział audytu, EY, Barbara Chwesiuk, prezes Bialconu, Nina Dobrzyńska, zastępca prezesa Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Adam Krzanowski, prezes, współwłaściciel Grupy Nowy Styl, Sławomir Łoboda, wiceprezes LPP, Daniel Mzyk, właściciel Pagedu.
Środa, 16 maja
9.30–11.00
Zarządzanie informacją... dźwignią handlu
Sala konferencyjna D (namiot), Spodek
• Nowe modele handlu oparte na przetwarzaniu danych: digital, omnichannel, e-commerce
• Big data. Nowy poziom konkurowania dzięki analizie danych i znajomości profilów klientów
• Suma doświadczeń i emocji klienta. Customer Experience – jak zarządzać tymi zasobami?
• Personalizowanie oferty z zastosowaniem nowych technologii
• Future retail: cyfryzacja i automatyzacja w handlu
• Analityka w rozpoznawaniu trendów konsumenckich
Prelegenci: Olgierd Cygan, partner, lider, Deloitte Digital CE, Artur Czajka, Business Development Manager, IQS, Filip Gieleciński, dyrektor zarządzający, Posterscope Polska, Andrzej Gliński, członek zarządu, Bank Millennium, Edyta Kochlewska, redaktor naczelna, „Magazyn Rynek Spożywczy", Jacek Kujawa, wiceprezes LPP, Jacek Palec, prezes bdsklep.pl.