Reklama

Polscy przedsiębiorcy rozwijają swoje firmy na rynkach zagranicznych

Polscy przedsiębiorcy coraz odważniej rozwijają swoje firmy na rynkach zagranicznych. Czy taka ekspansja jest konieczna?

Publikacja: 22.08.2016 20:29

Polska gospodarka rozwija się od prawie 30 lat. W tym czasie wielu przedsiębiorców rozwinęło swoje firmy i zaczęło dostrzegać ograniczenia w dalszym rozwoju. Krajowy rynek nasycił się, ale potrzeby i możliwości rozwoju nadal istnieją. Czy ekspansja zagraniczna jest koniecznym elementem rozwoju biznesu?

O tym, kiedy zacząć o niej myśleć, od czego zacząć i jakich błędów unikać, rozmawiać będą Monika Siecińska-Jaworowska, prezes Suempolu, Ryszard Prozner, członek Rady Nadzorczej Wieltonu, Robert Świechowicz, wiceprezes PESA Bydgoszcz, Krzysztof Jabłoński, prezes Korona Candles oraz Józef Bodziony, prezes Introlu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Europejski Kongres Gospodarczy
Dezinformacja: jak uodpornić społeczeństwo i polityków
Europejski Kongres Gospodarczy
Europa ma przyszłość, choć czasy są turbulentne
Europejski Kongres Gospodarczy
Orlen Neptun liczy na aukcje dla kolejnych wiatraków na morzu jeszcze w tym roku
Europejski Kongres Gospodarczy
Europa, Innowacje, Przyszłość – Relacja z Europejskiego Kongresu Gospodarczego 2025
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Europejski Kongres Gospodarczy
Firmy spoza UE muszą rywalizować na równych zasadach
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama