PAIH otworzyła pierwsze z dwunastu regionalnych biur handlowych

Polska Agencja Inwestycji i Handlu otworzyła w Katowicach pierwsze z krajowych biur. Zadaniem tej, jak i kolejnych placówek, będzie wsparcie rodzimych przedsiębiorców, szczególnie z sektora MŚP, w rozwoju ich działalności na rynkach zagranicznych.

Publikacja: 21.07.2023 10:47

Katowice są pierwszym miastem, w których PAIH utworzyła regionalne biuro handlowe.

Katowice są pierwszym miastem, w których PAIH utworzyła regionalne biuro handlowe.

Foto: Adobe Stock

Regionalne biura handlowe Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH) mają być odpowiedzią na potrzeby rodzimych firm zainteresowanych międzynarodową ekspansją. Ich zadanie to edukacja małych i średnich przedsiębiorców (MŚP) w zakresie eksportu oraz dostarczanie firmom informacji o rynkach zagranicznych.

– Przedsiębiorcy mają wiele obowiązków i cenią swój czas. Wychodząc naprzeciw ich potrzebom przybliżamy nasze punkty. Wierzę, że otwarcie regionalnego biura handlowego w Katowicach ułatwi kontakt z naszą Agencją firmom, które są zainteresowane zagraniczną ekspansją – mówi Piotr Dytko, członek zarządu PAIH. - Polscy przedsiębiorcy mają otwarte głowy i innowacyjną ofertę, z którą chcieliby docierać na rynki innych krajów. Naszym zadaniem jest zapewnić im odpowiednie instrumenty wsparcia do tego działania, a otwarte dziś biuro jest kolejnym z nich – dodaje Dytko.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Eksport
Wielka Brytania pogłębia skłonność do współpracy z UE, w tym z Polską
Eksport
Europejskie małe i średnie firmy powinny więcej eksportować
Eksport
Uzbekistan coraz bliżej Światowej Organizacji Handlu
Eksport
Jedzenie dla brytyjskich pupili od polskich producentów i dostawców
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Eksport
Rynek południowokoreański: jakie są szanse i wyzwania dla polskich firm?
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką