Najwięcej pieniędzy na sponsoring różnych dyscyplin w Polsce przeznaczają branże: energetyczna, paliwowa i finansowa. Szczególnie chętnie inwestują w piłkę...
Widzowie coraz bardziej są zainteresowani spersonalizowaną treścią. Stąd wysyp różnego rodzaju kanałów odpowiadających na tę potrzebę – mówi Dariusz Stokow...
Chińscy fani „Gry o tron” wyrazili w internecie swoje oburzenie przez fakt, że premierowy odcinek ósmego sezonu serialu został w ich kraju mocno ocenzurowany.
Poznańskie Legimi, spółka prowadząca platformę internetową z e-bookami i audiobookami szykuje się do wejścia na tzw. małą giełdę papierów wartościowych.
Książka napisana przez Michelle Obamę „Becoming. Moja historia” sprzedała się już w ponad 10 milionach egzemplarzy na całym świecie i ma szansę stać się na...
Grupa Alibaba rusza ze specjalną ofertą, która ma pomóc podróżującym w korzystaniu z lotniskowych sklepów. Oczywiście mają po prostu wydawać jak najwięcej.
Wyniki Wirtualnej Polski Holding (WP Holding), właściciela jednego z największych portali horyzontalnych w kraju i szeregu serwisów e-commerce w IV kwartal...
Prawie jedna trzecia reklam emitowanych w telewizji nie jest oglądana. Amerykanie sporządzili raport mający na celu zbadanie skali tego zjawiska, które prz...
Kontrolowana przez Grzegorza Hajdarowicza mediowa grupa, m.in. wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, w 2018 r. wypracowała 6,43 mln zł zysku netto, o 840...
Dla najmłodszych, pokolenia Z, najważniejszym bohaterem jest youtuber, a nie celebryta. To najbardziej cenny wynik badania „Video Love Story" - mówi Beata...
Magda Butrym, najbardziej popularna na Zachodzie polska projektantka, podsuwa pomysły na weekend w Warszawie w najnowszym marcowym wydaniu ekskluzywnego, c...
Aktor Nikolaj Coster-Waldau znany z roli Jaimego Lannistera w serialu „Gra o tron” stał się nową twarzą L'Oreal. Wystąpił w najnowszej reklamie francuskiej...