Reklama

Telewizja Puls zrezygnowała z usług TVN Media na rzecz Polsatu

Grupa Zygmunta Solorza od 2021 roku zaoferuje reklamodawcom większy zasięg kampanii.

Publikacja: 02.12.2020 21:00

Telewizja Puls zrezygnowała z usług TVN Media na rzecz Polsatu

Foto: Adobe Stock

Polsat Media Biuro Reklamy, spółka z grupy Cyfrowego Polsatu, będzie od stycznia wyłącznym reprezentantem Telewizji Puls, właściciela kanałów TV Puls i Puls 2, w kontaktach z reklamodawcami.

Tym samym po dziesięciu latach należąca do Dariusza Dąbskiego grupa, będąca numerem cztery wśród krajowych nadawców, rozstaje się z TVN Media (należy do Grupy Discovery po tym, jak Amerykanie przejęli TVN). Co dokładnie przesądziło o tej zmianie, żadna ze stron nie chce ujawnić. TVN podała tylko, że nie udało się dojść do porozumienia ws. warunków dalszej współpracy.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama