Telewizja Puls zrezygnowała z usług TVN Media na rzecz Polsatu

Grupa Zygmunta Solorza od 2021 roku zaoferuje reklamodawcom większy zasięg kampanii.

Publikacja: 02.12.2020 21:00

Telewizja Puls zrezygnowała z usług TVN Media na rzecz Polsatu

Foto: Adobe Stock

Polsat Media Biuro Reklamy, spółka z grupy Cyfrowego Polsatu, będzie od stycznia wyłącznym reprezentantem Telewizji Puls, właściciela kanałów TV Puls i Puls 2, w kontaktach z reklamodawcami.

Tym samym po dziesięciu latach należąca do Dariusza Dąbskiego grupa, będąca numerem cztery wśród krajowych nadawców, rozstaje się z TVN Media (należy do Grupy Discovery po tym, jak Amerykanie przejęli TVN). Co dokładnie przesądziło o tej zmianie, żadna ze stron nie chce ujawnić. TVN podała tylko, że nie udało się dojść do porozumienia ws. warunków dalszej współpracy.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji
Media
Właściciel TVN dzieli się na dwie części. Co z polską telewizją?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Media
„Życie Warszawy” powraca! Nowy serwis informacyjny dla mieszkańców stolicy