Według badań Shopper Study, przeprowadzonych przez firmę Henkel, ponad 75 proc. badanych odwiedza tradycyjne placówki handlowe co najmniej kilka razy w tyg...
Kosztujący raptem 2,99 euro krem nawilżający do twarzy Lidla wygrał ranking konsumencki w Hiszpanii, pokonując luksusowe marki Estee Lauder czy Clarins.
Jerzy Mazgaj sprzedał część akcji odzieżowo-jubilerskiej grupy. Przy okazji wyjaśniło się kto stoi za funduszem będącym największym jej pojedynczym akcjona...
Światowa Organizacja Handlu (WTO) obcięła swoje prognozy. Spodziewa się, że globalna wymiana handlowa wzrośnie w 2016 r. najsłabiej od wybuchu kryzysu.
Międzynarodowy gigant handlu zakończył z sukcesem testowanie usługi Scan&Shop na Węgrzech. Teraz chce sprawdzić, jak zadziała w innych krajach, także w Pol...
Ministerstwo Finansów rozważa powrót do koncepcji powierzchni jako kryterium podatku od sprzedaży detalicznej po tym, jak Komisja Europejska zakwestionował...