Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.08.2017 13:58 Publikacja: 25.08.2017 13:31
Foto: 123rf.com
Lidl i Biedronka ostro walczą ze sobą od dobrych paru lat. Jednak takiej szpilki, jaką wbije Lidl Biedronce 28 sierpnia chyba jeszcze nie było. Równolegle do akcji „Gang Świeżaków 2”, którą rozpoczyna Biedronka, Lidl wprowadza promocję na „Lidlaki z Ryneczku” i konia z rzędem temu, kto bez problemu odróżni maskotki, choć obie firmy mają je z różnych źródeł. Podobieństwo maskotek wynika z oczywistych powodów – kształt warzyw i owoców jest uniwersalny, a pluszaki obu sieci przedstawiają właśnie popularne warzywa i owoce.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Prezydent USA Donald Trump napisał w liście do kanadyjskiego premiera Marka Carneya, że 1 sierpnia może nałożyć...
Wartość importu odzieży z Chin do Stanów Zjednoczonych spadła w maju do najniższego miesięcznego poziomu od 22 l...
Donald Trump zapowiedział we wtorek, że nałoży 50-procentowe cło na całą miedź importowaną do USA. Nie sprecyzow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas