Wojna na maskotki. Lidl uderza w Biedronkę

Trzeba przyznać, że uderzenie Lidla w Biedronkę jest wyrafinowane niczym intryga z „Gry o tron”.

Aktualizacja: 25.08.2017 13:58 Publikacja: 25.08.2017 13:31

Wojna na maskotki. Lidl uderza w Biedronkę

Foto: 123rf.com

Lidl i Biedronka ostro walczą ze sobą od dobrych paru lat. Jednak takiej szpilki, jaką wbije Lidl Biedronce 28 sierpnia chyba jeszcze nie było. Równolegle do akcji „Gang Świeżaków 2”, którą rozpoczyna Biedronka, Lidl wprowadza promocję na „Lidlaki z Ryneczku” i konia z rzędem temu, kto bez problemu odróżni maskotki, choć obie firmy mają je z różnych źródeł. Podobieństwo maskotek wynika z oczywistych powodów – kształt warzyw i owoców jest uniwersalny, a pluszaki obu sieci przedstawiają właśnie popularne warzywa i owoce.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?