Reklama
Rozwiń
Reklama

Wojna na maskotki. Lidl uderza w Biedronkę

Trzeba przyznać, że uderzenie Lidla w Biedronkę jest wyrafinowane niczym intryga z „Gry o tron”.

Aktualizacja: 25.08.2017 13:58 Publikacja: 25.08.2017 13:31

Wojna na maskotki. Lidl uderza w Biedronkę

Foto: 123rf.com

Lidl i Biedronka ostro walczą ze sobą od dobrych paru lat. Jednak takiej szpilki, jaką wbije Lidl Biedronce 28 sierpnia chyba jeszcze nie było. Równolegle do akcji „Gang Świeżaków 2”, którą rozpoczyna Biedronka, Lidl wprowadza promocję na „Lidlaki z Ryneczku” i konia z rzędem temu, kto bez problemu odróżni maskotki, choć obie firmy mają je z różnych źródeł. Podobieństwo maskotek wynika z oczywistych powodów – kształt warzyw i owoców jest uniwersalny, a pluszaki obu sieci przedstawiają właśnie popularne warzywa i owoce.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Reklama
Reklama