Aktualizacja: 21.08.2017 07:00 Publikacja: 20.08.2017 20:07
Foto: 123RF
Elektronika to jedna z kategorii, która w poprzednich latach zawojowała internet. Klientów przyciągały niższe ceny niż w stacjonarnych sklepach i dalej się tak dzieje, choć tempo zmian wyhamowuje. Jak wynika z raportu Gfk Panelmarket przez 12 miesięcy do końca czerwca 2017 r. internet odpowiadał za 16,4 proc. sprzedaży sprzętu. Oznacza to poprawę wyniku w ujęciu rocznym jedynie o 0,4 pkt proc.
W czerwcu twórca i prezes Amiki oficjalnie zrezygnuje ze stanowiska, pozostając w spółce jako doradca. W zarządz...
Jeszcze niedawno islamscy radykałowie z Afganistanu byli dla Kremla „terrorystami”. Teraz reżim talibów dołącza...
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas