Trzy punkty widzenia na nowy NAFTA

Negocjatorzy USA, Kanady i Meksyku nie przedstawili do 17 maja, jak oczekiwano w Waszyngtonie, projektu nowego traktatu NAFTA, aby Kongres USA miał czas go...

Jak zarobić na miłości do zakupów Japończyków

Japończycy wydają w sieci już ponad 100 mld dol. rocznie. Niemal wyłącznie w kraju, ale zagraniczne firmy nie chcą takiej okazji przepuścić. Polskie również

Kostium kąpielowy Gucci, w którym nie wolno pływać. Będzie hit?

Najnowszy model kostiumu kąpielowego firmy Gucci już zniknął ze sklepów. Mimo informacji, że nie nadaje się do kąpieli i pływania. "Nie może mieć stycznośc...

LPP podtrzymuje plan na 2018 rok

Opublikowane dziś wyniki kwartalne największej grupy odzieżowej w kraju skłoniły inwestorów do sprzedaży akcji. Kurs akcji spada.

Cyfrowa rewolucja króluje w handlu

Nowe technologie, sztuczna inteligencja, algorytmy śledzące zachowania klientów są już także wykorzystywane w sklepach tradycyjnych.

Dino warte już ponad 10 mld zł

Akcje handlowej spółki po wynikach kwartalnych zwyżkują dziś nawet o 10 proc. Na środowej sesji kapitalizacja Dino Polska przekroczyła 10 mld zł.

Jest nowy sposób odbioru paczek z Zalando. Będzie wygodniej

Chociaż formalnie nie można wskazać Żabki jako punktu odbioru, to przy odrobinie wysiłku jest to możliwe.

Biedronka rzuca wyzwanie InPostowi

Firma kurierska znana z paczkomatów ma potężnego rywala. Konkurencyjne maszyny do wydawania przesyłek mogą trafić do 2 tys. sklepów.

Projekt nowego traktatu NAFTA 17 maja w Kongresie?

Przewodniczący Izby Reprezentantów Paul Ryan ustalił na 17 maja termin dostarczenia Kongresowi projektu nowego traktatu NAFTA, aby miał on czas zatwierdzić...

Sklepy internetowe rozczarowane niedzielami

Branża liczyła, że zamknięcie stacjonarnych sklepów napędzi tłumy do tych internetowych. Na razie nie do końca się tak dzieje.

Reklama
Reklama

Duża brytyjska sieć supermarketów wycofuje produkty z olejem palmowym

Brytyjska sieć supermarketów Iceland ma zamiar zaprzestać używania oleju palmowego w produktach własnej marki do końca 2018 roku - informuje BBC. Sieć prow...

Burberry oskarża sieć handlową Target o kopiowanie wzorów

Amerykańska sieć handlowa Target została pozwana przez brytyjskiego producenta ekskluzywnej odzieży i dodatków Burberry.

„Chiński Apple” wchodzi do Warszawy

Warszawskie centrum handlowe Arkadia szykuje się na szaloną sobotę. Powód? Otwarcie drugiego w Polsce, a pierwszego w stolicy salonu Xiaomi.

Europa kupuje kosmetyki w Chinach

Konsumenci w pogoni za niskimi cenami, ale także produktami nieosiągalnymi w sklepach, ruszyli za granicę na e-zakupy. W Polsce zdecydowanie prowadzą sklep...

Chińczycy przejmują Gorenje. Kurs ostro w górę

Chińska firma Hisense Group jest coraz bliższa przejęcia producenta artykułów gospodarstwa domowego Gorenje, kluczowego słoweńskiego eksportera. Jej akcje...

Walmart inwestuje w Indiach. Przejmie lokalnego potentata e-commerce

Amerykański gigant handlowy Walmart, przejmie indyjską spółkę e-commerce, Flipkart.

Prosto, ale ekskluzywnie stawiać bariery dla tłumu

Odbiorca marek luksusowych jest wyczulony na tani marketing.

Za dużymi pieniędzmi idą również specjalne potrzeby

Zamożni konsumenci potrzebują zindywidualizowanej oferty.

Prestiż zamknięty w butelce z luksusowym trunkiem

Polacy chętniej sięgają po wyższą półkę cenową.

Więcej konsumentów chce towarów premium

Europa generalnie nie jest już specjalnie rozwojowym rynkiem, jeśli chodzi o kategorie luksusowe - mówi Karol Czupryński, dyrektor w zespole Retail & Consu...

Reklama
Reklama