http://archiwum.parkiet.com/artykul/716885_TP:_Prezes:_ostatni_rok_duzych_inwestycji.html (dostęp płatny)
Apple najcenniejszą marką świata
TGS, Bloomberg
Marka amerykańskiego koncernu Apple, wyceniona na 69,7 mld euro, jest najbardziej wartościową korporacyjną marką na świecie – mówi raport European Brand Institute. Drugą najcenniejszą jest Coca-Cola, a trzecią Microsoft. Na czwartym miejscu znalazł się Google.
http://archiwum.parkiet.com/artykul/716834_Apple_najcenniejsza_marka_swiata.html (dostęp płatny)
Szybki internet: TP i UKEbawią się w głuchy telefon
Magdalena Wierzchowska
Grupa Telekomunikacji Polskiej (TP) i Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) rozmawiają na temat inwestycji operatora wspomagających rozwój szybkiego internetu. — Celem jest umożliwienie Polakom dostępu do internetu o prędkości 30 Mb/s czy to za pomocą technologii bezprzewodowej 3G, czy LTE, czy łączy szerokopasmowych, o światłowodzie do domu nie mówię, bo upowszechnienie go jest mało realne — powiedział Maciej Witucki, prezes Grupy TP, w kuluarach konferencji Media Summit.
http://e.pb.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=111317# (dostęp płatny)
Kontakty w komórce są legalne
redakcja, PAP
Nie trzeba zgłaszać listy kontaktów telefonicznych generalnemu inspektorowi ochrony danych osobowych – wynika ze stanowiska Głównego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych (GIODO). Nie trzeba też zgłaszać do rejestracji GIODO zbiorów kontaktów służbowych, pod warunkiem że są tworzone wyłącznie na potrzeby ich utrzymywania.
http://e.pb.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=111329# (dostęp płatny)
T-Mobile chce ograniczyć e-reklamę
Łukasz Dec
Operatorzy sieci mobilnych szukają sposobu na poprawienie rentowności usług dostępu do Internetu. Domagają się odciążenia go z elektronicznej reklamy. Operatorzy sieci mobilnych szukają sposobu na poprawienie rentowności usług dostępu do Internetu. Domagają się odciążenia go z elektronicznej reklamy.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1085984_T-Mobile_chce_ograniczyc_e-reklame.html (dostęp płatny)
TP i Netia nie zyskały w Internecie
Urszula Zielińska
Dwaj najwięksi operatorzy stacjonarni nie zwiększyli w III kwartale udziałów w rynku Internetu. Pojawiają się opinie, że za dwa, trzy lata ich abonenci zaczną odchodzić do sieci mobilnych. III kwartał br. był dla grupy Telekomunikacji Polskiej i Netii podobny do drugiego. Takie wnioski płyną z rozmów z analitykami z biur maklerskich. Sądzą oni, że po raz kolejny operatorów stacjonarnych – obok TP, także Netię – zawiódł segment, w którego rozwój mocno wierzyli. – Nie ma już dużych zwyżek na rynku stacjonarnego Internetu – uważa Jakub Viscardi, analityk DM IDMSA.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1085985_TP_i_Netia_nie_zyskaly_w_Internecie.html (dostęp płatny)