Serwis społecznościowy ma pomóc Inei lepiej obsługiwać klientów

Publikacja: 20.09.2013 16:47

Inea,

operator kablowy z Wielkopolski uruchamia serwis społecznościowy

Idea dla Inea

, który ma pomóc w pracy działowi obsługi klientów.

W serwisie można zgłaszać pomysły i sugestie mające na celu doskonalenie świadczonych przez operatora usług i obsługi abonenta, a także inne kwestie, które są istotne z punktu widzenia użytkowników usług operatora, choć aby zgłosić pomysł, nie trzeba być abonentem Inea.

Wystarczy zarejestrować się na stronie www.inea.pl/idea i opisać pomysł, przypisać do odpowiedniej kategorii i opisać tagami. Jego oryginalność i użytecność będą oceniać społeczności.

Wszystkie idee, które zostaną wdrożone, Inea będzie nagradzać upominkami. Dodatkowe nagrody przewidziano dla pomysłów zgłaszanych w tzw. kategorii specjalnej, która będzie zmieniać się w cyklu kwartalnym.

Inea,

operator kablowy z Wielkopolski uruchamia serwis społecznościowy

Pozostało jeszcze 93% artykułu
Ekonomia
W biznesie nikt nie może iść sam
Ekonomia
Oszczędna jazda – techniki, o których warto pamiętać na co dzień
Ekonomia
Złoty wiek dla ambitnych kobiet
Ekonomia
Rekordowy Kongres na przełomowe czasy
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Ekonomia
Targi w Kielcach pokazały potęgę sektora rolnego