Serwis społecznościowy ma pomóc Inei lepiej obsługiwać klientów

Publikacja: 20.09.2013 16:47

Inea,

operator kablowy z Wielkopolski uruchamia serwis społecznościowy

Idea dla Inea

, który ma pomóc w pracy działowi obsługi klientów.

W serwisie można zgłaszać pomysły i sugestie mające na celu doskonalenie świadczonych przez operatora usług i obsługi abonenta, a także inne kwestie, które są istotne z punktu widzenia użytkowników usług operatora, choć aby zgłosić pomysł, nie trzeba być abonentem Inea.

Wystarczy zarejestrować się na stronie www.inea.pl/idea i opisać pomysł, przypisać do odpowiedniej kategorii i opisać tagami. Jego oryginalność i użytecność będą oceniać społeczności.

Wszystkie idee, które zostaną wdrożone, Inea będzie nagradzać upominkami. Dodatkowe nagrody przewidziano dla pomysłów zgłaszanych w tzw. kategorii specjalnej, która będzie zmieniać się w cyklu kwartalnym.

Inea,

operator kablowy z Wielkopolski uruchamia serwis społecznościowy

Pozostało jeszcze 93% artykułu
Patronat Rzeczpospolitej
Naukowcy też zadbają o bezpieczeństwo polskiego przemysłu obronnego
Ekonomia
E-Doręczenia: cyfrowa przyszłość listów poleconych
Patronat Rzeczpospolitej
Silna gospodarka da Polsce bezpieczeństwo
Ekonomia
Sektor farmaceutyczny pod finansową presją ustawy o KSC
Ekonomia
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę