Serwis społecznościowy ma pomóc Inei lepiej obsługiwać klientów

Publikacja: 20.09.2013 16:47

Inea,

operator kablowy z Wielkopolski uruchamia serwis społecznościowy

Idea dla Inea

, który ma pomóc w pracy działowi obsługi klientów.

W serwisie można zgłaszać pomysły i sugestie mające na celu doskonalenie świadczonych przez operatora usług i obsługi abonenta, a także inne kwestie, które są istotne z punktu widzenia użytkowników usług operatora, choć aby zgłosić pomysł, nie trzeba być abonentem Inea.

Wystarczy zarejestrować się na stronie www.inea.pl/idea i opisać pomysł, przypisać do odpowiedniej kategorii i opisać tagami. Jego oryginalność i użytecność będą oceniać społeczności.

Wszystkie idee, które zostaną wdrożone, Inea będzie nagradzać upominkami. Dodatkowe nagrody przewidziano dla pomysłów zgłaszanych w tzw. kategorii specjalnej, która będzie zmieniać się w cyklu kwartalnym.

Inea,

operator kablowy z Wielkopolski uruchamia serwis społecznościowy

Pozostało 93% artykułu
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy