Prestigio sprzedało 3 mln tabletów

Publikacja: 04.02.2014 14:01

Prestigio

, marka własna firmy

Asbis

(dystrybutora IT) pochwaliła się, że sprzedała już 3 mln tabletów. Trzymilionowe urządzenie znalazło nabywcę w Kazachstanie.

Firma podkreśla, że sprzedaż tabletów rośnie coraz szybciej. Asbis wprowadził je do sprzedaży w 2012 roku i w maju 2013 sprzedał milionowy egzemplarz tableta Prestigio a we wrześniu 2013 dwumilionowy. Nieco ponad kwartał później  – trzymilionowy tablet znalazł swojego nabywcę.

Szefowie firmy zwracają przy tym uwagę, że wzrost sprzedaży tabletów Prestigio jest pięciokrotnie wyższy, niż tendencja wzrostowa całego segmentu rynku, która w 2013 r. wynosiła 29,8 proc. w stosunku do roku wcześniej. Asbis przytacza także analizy firmy GfK, które  dają marce Prestigio pozycję lidera rynku tabletów w kilku krajach regionu CEE - Kazachstanie, Chorwacji, Litwie, Rosji, Serbii, Słowacji i Polsce.

Prestigio

, marka własna firmy

Pozostało 96% artykułu
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy