Narodowy Bank Polski
powierzył konsorcjum
Exatela
(lider) i firmy
Outsourcing Partner
Aktualizacja: 16.01.2013 11:09 Publikacja: 16.01.2013 11:09
Narodowy Bank Polski
powierzył konsorcjum
Exatela
(lider) i firmy
Outsourcing Partner
zadanie konsolidacji systemów telefonicznych funkcjonujących w oddziałach okręgowych banku.
Inwestycja obejmuje wykonanie stosownych analiz i projektu, dostawę, instalację i wdrożenie niezbędnych urządzeń telekomunikacyjnych oraz przeszkolenie pracowników NBP. Wartość prac wyceniono na 2,45 mln zł brutto. Budżet przygotowany przez NBP miał wartość blisko 3 mln zł brutto. Kontrakt zostanie zrealizowany w 16 miesięcy od podpisania umowy.
Wybór wykonawcy odbył się w drodze przetargu otwartego. Oferty złożyło w nim łącznie 2 podmioty. Przegranym było konsorcjum firm Kapsch i Algotech, które uzyskało o niecałe 4 pkt. niższą ocenę swojej oferty (Exatel 100 pkt). Podstawowym kryterium wyboru oferty była cena.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rpkom.pl
Kolejne trzy wyższe uczelnie i dwa resorty dołączyły do prac nad specjalnym raportem pt. „Bezpieczeństwo łańcuch...
Od strony użytkowej najważniejszy element e-Doręczeń to szybkość. Nie musimy też odwiedzać placówki pocztowej, ż...
Wyzwania związane z sytuacją geopolityczną w różnych kontekstach, także gospodarczych, zdominowały Polski Kongre...
Nowelizacja ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (KSC) miała być tarczą chroniącą polskie firmy i inst...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Cyberprzestępcy wykorzystują dziś coraz bardziej wyrafinowane metody. Skalę zagrożeń ujawnia najnowszy raport CE...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas