Narodowy Bank Polski
powierzył konsorcjum
Exatela
(lider) i firmy
Outsourcing Partner
Aktualizacja: 16.01.2013 11:09 Publikacja: 16.01.2013 11:09
Narodowy Bank Polski
powierzył konsorcjum
Exatela
(lider) i firmy
Outsourcing Partner
zadanie konsolidacji systemów telefonicznych funkcjonujących w oddziałach okręgowych banku.
Inwestycja obejmuje wykonanie stosownych analiz i projektu, dostawę, instalację i wdrożenie niezbędnych urządzeń telekomunikacyjnych oraz przeszkolenie pracowników NBP. Wartość prac wyceniono na 2,45 mln zł brutto. Budżet przygotowany przez NBP miał wartość blisko 3 mln zł brutto. Kontrakt zostanie zrealizowany w 16 miesięcy od podpisania umowy.
Wybór wykonawcy odbył się w drodze przetargu otwartego. Oferty złożyło w nim łącznie 2 podmioty. Przegranym było konsorcjum firm Kapsch i Algotech, które uzyskało o niecałe 4 pkt. niższą ocenę swojej oferty (Exatel 100 pkt). Podstawowym kryterium wyboru oferty była cena.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rpkom.pl
Czescy przedsiębiorcy przyglądają się przemysłowo-obronnej strategii rozwoju Polski. Kluczowa inspiracja dotyczy...
„Jak podejść do elektryfikacji floty?” - odpowiadają eksperci z branży zamówień publicznych oraz finansów.
Ratyfikacja ZEKS to test powagi państwa. Sprawdza, czy potrafimy traktować godną pracę, zabezpieczenie społeczne...
Ponad 3500 miejsc pracy, pięć zakładów produkcyjnych i centrum usług wspólnych w Warszawie, 235 mln zł inwestycji w latach 2022–2023 i 16,6 mln zł CIT zapłaconego w 2024 r. Tak wygląda twardy bilans obecności Veluxu w Polsce – mówi Przemysław Pokorski, dyrektor zarządzający Velux Polska.
Czy Łódź może stać się sercem polskiej innowacji? – Miasto ma ogromny potencjał – uważa Tomasz Krysiński, profes...
W świecie, w którym coraz częściej liczy się wygoda, szybkość i realne korzyści z codziennych wyborów, programy lojalnościowe zyskują na znaczeniu.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas