Narodowy Bank Polski
powierzył konsorcjum
Exatela
(lider) i firmy
Outsourcing Partner
Aktualizacja: 16.01.2013 11:09 Publikacja: 16.01.2013 11:09
Narodowy Bank Polski
powierzył konsorcjum
Exatela
(lider) i firmy
Outsourcing Partner
zadanie konsolidacji systemów telefonicznych funkcjonujących w oddziałach okręgowych banku.
Inwestycja obejmuje wykonanie stosownych analiz i projektu, dostawę, instalację i wdrożenie niezbędnych urządzeń telekomunikacyjnych oraz przeszkolenie pracowników NBP. Wartość prac wyceniono na 2,45 mln zł brutto. Budżet przygotowany przez NBP miał wartość blisko 3 mln zł brutto. Kontrakt zostanie zrealizowany w 16 miesięcy od podpisania umowy.
Wybór wykonawcy odbył się w drodze przetargu otwartego. Oferty złożyło w nim łącznie 2 podmioty. Przegranym było konsorcjum firm Kapsch i Algotech, które uzyskało o niecałe 4 pkt. niższą ocenę swojej oferty (Exatel 100 pkt). Podstawowym kryterium wyboru oferty była cena.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rpkom.pl
Narodowy Bank Polski
powierzył konsorcjum
Zarządzanie finansami osobistymi to sztuka balansowania między bieżącymi potrzebami a przyszłymi celami. Coraz c...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpra...
Dane płatnicze dają dziś wyjątkowy wgląd w zachowania i trendy konsumenckie w branży turystycznej. Pozwalają lep...
Polacy chcą rozwijać swoje umiejętności cyfrowe. Potwierdza to ogromne zainteresowanie szeregiem inicjatyw eduka...
Rödl & Partner zapewniła kompleksowe wsparcie podatkowe Santander i Jefferies przy kolejnej sekurytyzacji wierzy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas