Droga do prawdziwej lojalności

Publikacja: 06.12.2018 10:43

Droga do prawdziwej lojalności

Programy wsparcia sprzedaży od lat zajmują istotne miejsce w strategiach działów sprzedaży. Nic dziwnego, wpływają nie tylko na realny i mierzalny wzrost sprzedaży, ale budują długotrwałe relacje, wzmacniają pozytywny wizerunek marki, pomagają zoptymalizować koszty firmy oraz utrzymują wysoką motywację uczestników. Pod warunkiem, że są prawidłowo przeprowadzone.

Korzyści z wprowadzenia programu lojalnościowego są dla marki ogromne. Dlatego też jest ich na rynku coraz więcej. Ponad 50% przedsiębiorstw prowadzi tego typu działania, 41% konsumentów uczestniczy przynajmniej w jednym programie lojalnościowym. Oczywiste więc staje się, że na tak konkurencyjnym rynku, rywalizacja o uwagę klienta jest coraz większa.

Pozostało 82% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy