Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.03.2019 05:52 Publikacja: 28.02.2019 20:00
Foto: Bloomberg
W Polsce zegarek jest jednym z symboli towaru luksusowego, ale świadomość konsumentów zdominowały marki globalne, jak Omega, Breitling, Cartier czy Rolex, które zresztą w Polsce się dobrze sprzedają. Jednak od kilku lat na rynku przebijają się polscy producenci, których systematycznie przybywa. Co więcej – coraz częściej celują nie tylko w coraz wyższe ceny produktów, ale także zdobywają klientów na całym świecie. Polacy na zegarki wydają już ok. 800 mln zł rocznie, choć nadal głównie na tanie produkty z Chin. Zegarki polskich marek kosztują zazwyczaj około kilku tysięcy złotych i trafiają do bardziej wybrednych nabywców.
Kolejne trzy wyższe uczelnie i dwa resorty dołączyły do prac nad specjalnym raportem pt. „Bezpieczeństwo łańcuch...
Od strony użytkowej najważniejszy element e-Doręczeń to szybkość. Nie musimy też odwiedzać placówki pocztowej, ż...
Wyzwania związane z sytuacją geopolityczną w różnych kontekstach, także gospodarczych, zdominowały Polski Kongre...
Nowelizacja ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (KSC) miała być tarczą chroniącą polskie firmy i inst...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Cyberprzestępcy wykorzystują dziś coraz bardziej wyrafinowane metody. Skalę zagrożeń ujawnia najnowszy raport CE...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas