fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Biznes

Concierge dla bogatych. Luksus szyty na miarę

quintessentially.com
Z majątkiem większym niż kiedykolwiek, ultrabogaci chcą mieć wszystko. Pomagają im firmy oferujące usługi concierge - informuje Bloomberg

Wartość osobistego bogactwa na całym świecie osiągnęła w 2017 r. 201,9 bln dol. To 12 proc. więcej niż w roku poprzednim. Do milionerów i miliarderów należała ponad połowa tej sumy - wynika z raportu Boston Consulting Group.

Taka ilość pieniędzy spowodowała, że walka firm oferujących zamożnym klientom usługi concierge jest bardziej zaciekła niż kiedykolwiek. Zamiast "zwykłych" próśb o helikopter na "natychmiast" do Hamptons "menedżerowie stylu życia" muszą być gotowi na zorganizowanie prywatnej wycieczki do Kaplicy Sykstyńskiej lub przejażdżkę balonową nad buddyjskimi świątyniami w Birmie. A to wszystko ma być gotowe na "już" i za pośrednictwem smartfona.

www.quintessentially.com

Za kilkaset tysięcy dolarów rocznie londyńska Quintessentially obiecuje "spontaniczne" i nietuzinkowe doświadczenia jakie tylko osoby należące do uprzywilejowanego 1-proc ludzkości mogą zapragnąć. Wraz ze swoim tańszym rywalem, Velocity Black, firma nadal zapewni świetny stolik w modnej restauracji, pomoże znaleźć niezawodną sprzątaczkę, zorganizuje bal ale dostarczy także usługę "niezwykłej przygody".

Quintessentially została założona w 2001 roku jako usługa concierge dla ultra bogatych. Dziś ma ponad 60 biur na całym świecie i tysiące członków.

- Na początku pomysł polegał na tym, że pojawi się magiczny numer telefonu, który będzie w stanie zorganizować dla ciebie wszystko - powiedział agencji Bloomberga Robbie Guevarra, menedżer ds. marketingu w USA.  Dziś członkostwo zapewnia nie tylko "magiczny" numer telefonu, ale także adres e-mail do co najmniej jednego menedżera ds. stylu życia w każdym dużym mieście. - Spełniamy wszystkie życzenia, które są legalne. Zasadniczo robimy wszystko co możliwe pod słońcem - zapewnił Guevarra.

Przeciętny członek klubu Quintessentially ma od 35 do 55 lat, a jego majątek wart jest 50 mln dol.  Klient Velocity Black jest młodszy, ma około 34 lat, i majątek wynoszący ok. 7 mln dol.

Według raportu McKinsey & Co.w ostatnich trzech latach zamożnych na spersonalizowane wyjazdy wzrosły trzykrotnie, bardziej niż wydatki na dobra luksusowe. Dużą rolę odegrały social media i korzystający z nich millenialsi.

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA