„Puls Biznesu+" najlepszy na tabletach
redakcja
Naszą aplikację na tablety, którą uruchomiliśmy siedem tygodni temu, pobrało już 6,5 tys. czytelników. Popularności nowego produktu towarzyszy uznanie specjalistów. Portal wirtualnemedia.pl właśnie uznał „Puls Biznesu+" za najlepszą iPadową aplikację polskiej gazety. Dużo gorzej wypadły aplikacje „Rzeczpospolitej", „Gazety Wyborczej" i „Dziennika Gazety Prawnej".
http://e.pb.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=131820# (dostęp płatny)
M-banking zyskuje na popularności
KZ
Dzienna liczba logowań do bankowości mobilnej przekracza 100 tys. — szacuje firma doradcza Open Finance. Banki umożliwiają dostęp do konta i usług powiązanych w bardzo różnym zakresie. Najpopularniejszą formą m-bankingu jest wersja light witryny.
http://e.pb.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=131854# (dostęp płatny)
[srodtytul]Rzeczpospolita[/srodtytul]
Netia tnie ceny, ale nie wszędzie
Urszula Zielińska
Największy alternatywny operator skończył z półroczną marketingową ciszą. Wczoraj Netia przedstawiła założenia nowej kampanii reklamowej. Nie sposób nie zauważyć w niej nawiązań do konkurencji. Hasło Netii to: „Co Ci serce dyktuje" (serce do jeden z bohaterów reklam TP), a w tle pobrzmiewa francuski szlagier z lat 70.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1162717_Netia_tnie_ceny__ale_nie_wszedzie.html (dostęp płatny)
Apple, zakazany owoc Azji
The Wall Street Journal
Sądowa przegrana Samsunga może uderzyć w azjatyckich producentów komórek z Androidem. Niepomyślne dla Samsunga orzeczenie amerykańskiego sądu zamieniło patenty Apple w zakazany owoc. Pozostałym azjatyckim producentom smartfonów także grozi wygnanie z raju.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1162714_Apple_zakazany_owoc_Azji.html (dostęp płatny)
Porażka Samsunga, święto Finów
Danuta Walewska
Nawet o 10 proc. rosły wczoraj na helsińskiej giełdzie akcje Nokii po wiadomości, że amerykański sąd uznał Samsunga za winnego pogwałcenia praw do własności intelektualnej Apple'a i nakazał zapłacenie ponad 1 mld dol. odszkodowania. Najważniejsze dla notowań Nokii było prawdopodobieństwo, że Koreańczycy nie będą mogli sprzedawać swoich smartfonów w Stanach Zjednoczonych – i Finowie na tym skorzystają.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1162721_Porazka_Samsunga_swieto_Finow.html (dostęp płatny)
Reklama telewizji wprowadzała w błąd
BORK
Za naruszanie zbiorowych interesów konsumentów prezes UOKiK nałożyła na Canal+ Cyfrowy karę 235 266 zł. To efekt postępowania, które zostało wszczęte w lutym 2011 r. Wątpliwości urzędu wzbudziły spoty oraz ulotki, w których informowano o akcji promocyjnej. W jej trakcie, jak podkreśla UOKiK, wszystkim obiecywano m.in. bezpłatny dostęp do kanałów Canal+ i HBO.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1162749_Reklama_telewizji_wprowadzala_w_blad.html (dostęp płatny)