Reklama
Rozwiń
Reklama

Udany skok na głęboką wodę

O tym, co stało za sukcesem firm po 1989 r. i jakie są wyzwania na kolejne 30 lat, rozmawiali uczestnicy debaty.

Publikacja: 30.05.2019 21:10

Nawet sprawne firmy do rozwoju potrzebują wsparcia – mówili paneliści.

Nawet sprawne firmy do rozwoju potrzebują wsparcia – mówili paneliści.

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

Transformacja rozpoczeta w 1989 r. była skokiem na głęboką wodę -wspominali uczestnicy debaty "Anatomia sukcesu polskiej przedsiębiorczości. Wyzwania na kolejnych 30 lat."

Stanisław Bogacki, prezes odzieżowej grupy Solar Company Ltd., którego firma została zarejestrowana w dniu zaprzysiężenia rządu premiera Mazowieckiego, zwracał uwagę, że w 1989 r. po raz pierwszy od lat przedsiębiorczy Polacy dostali szansę rozwoju gospodarki. Nie wiedzieli jednak, jak to robić. – Nie znaliśmy podstawowych pojęć biznesowych, marketingowych – wspominał prezes Bogacki.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama