P4 odwoła się od decyzji sądów ws. reklam LTE

Publikacja: 04.11.2013 13:33

P4 odwoła się od decyzji sądów w sprawie reklam LTE. - Całkowicie nie zgadzamy się z zarzutami postawionymi przez T-Mobile - mówi Marcin Gruszka, rzecznik operatora sieci Play.

T-Mobile Polska, który wystąpił o zablokowanie reklam w kilkunastu sądach w Polsce, poinformował przed świątecznym weekendem, że 22 października sądy w Kielcach i Opolu zakazały czwartej komórkowej sieci w kraju "rozpowszechniania reklam promujących usługi telekomunikacyjne, smartfony i inne urządzenia jako już działające w sieci 4G LTE".

Określenie "4G LTE", które jest wyróżnikiem kampanii Playa w połączeniu z informacjami dodatkowymi składa się z dwóch elementów: istniejącej sieci HSPA+ określanej jako 4G oraz technologii, która u P4 dopiero się pojawi - LTE.

Play zachęca w kampanii konsumentów do zakupu taryf i urządzeń z LTE w ramach przygotowań do uruchomienia usług w nowej technologii w kilkunastu miastach w Polsce. Swoje pierwsze usługi LTE komercyjnie odpali 12 listopada.

Choć P4 zamierza odwołać się od orzeczeń lokalnych sądów, to jednak musi się też dostosować do ich decyzji. W jaki sposób to zrobi - jeszcze nie wiadomo.

Być może skończy się na zmianie czcionki lub treści w tzw. "legalach", czyli miejscach na billboardach lub w spotach wideo.

Operatorzy komórkowi walczą na kampanie reklamowe w sądach od dawna, ale dopiero w tym roku zaczęły wykorzystywać decyzje organów sprawiedliwości jako element komunikacji. Polkomtel, operator sieci Plus informuje od niedawna, że wnioski złożone przez Orange, nie zgadzający się z brzmieniem reklamy zestawiającej LTE Plusa z Neostradą, zostały odrzucone.

P4

P4 odwoła się od decyzji sądów w sprawie reklam LTE. - Całkowicie nie zgadzamy się z zarzutami postawionymi przez T-Mobile - mówi Marcin Gruszka, rzecznik operatora sieci Play.

T-Mobile Polska, który wystąpił o zablokowanie reklam w kilkunastu sądach w Polsce, poinformował przed świątecznym weekendem, że 22 października sądy w Kielcach i Opolu zakazały czwartej komórkowej sieci w kraju "rozpowszechniania reklam promujących usługi telekomunikacyjne, smartfony i inne urządzenia jako już działające w sieci 4G LTE".

Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy