Telekomy na Facebooku czyli siła fanpage

Publikacja: 08.11.2013 13:00

Sotrender opublikował kolejne już zestawienie dotyczące działań firm różnych branż w internecie. Portal społecznościowy Facebook jest miejscem promocji i reklamy również dla operatorów telekomunikacyjnych.

Październikowe zestawienie pokazuje, że wciąż najsilniejsi w sieci są Orange Polska wraz ze swoimi reklamowymi „przedstawicielami" Sercem i Rozumem oraz Play. Te same konta mogą pochwalić się największą aktywnością swoich fanów. W zestawieniu czynny uczestników fanpage'a jest też Plus, który nie znalazł się w zestawieniach największego wzrostu zainteresowania na Facebooku.

Procentowo najwięcej fanów zyskał inaugurujący swoją działalność w kwietniu bieżącego roku nju mobile, ale również UPC Polska oraz Cyfrowy Polsat. Nju Mobile, którego konto charakteryzuje się wpisami humoru absurdalnego zwiększyło liczbę swoich miłośników o niespełna połowę w stosunku do września.

Autorzy raportu właśnie w tym absurdzie doszukują się źródeł sukcesu marek nju i Heyah, których użytkownicy należą do najbardziej zaangażowanych we wszelkie wirtualne aktywności.

Jeśli chodzi o Play wynik 2 miliony fanów, którzy polubili witrynę najmłodszego, polskiego operatora nie jest zaskoczeniem. Sieć od początku swojej działalności bardzo duży nacisk kładła na brandowanie w świadomości użytkowników za pomocą sieci.

Informacje pochodzą z raportu Fanpage Trends za Październik 2013 przygotowanego przez Sotrender.

Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy