Sotrender opublikował kolejne już zestawienie dotyczące działań firm różnych branż w internecie. Portal społecznościowy Facebook jest miejscem promocji i reklamy również dla operatorów telekomunikacyjnych.
Październikowe zestawienie pokazuje, że wciąż najsilniejsi w sieci są Orange Polska wraz ze swoimi reklamowymi „przedstawicielami" Sercem i Rozumem oraz Play. Te same konta mogą pochwalić się największą aktywnością swoich fanów. W zestawieniu czynny uczestników fanpage'a jest też Plus, który nie znalazł się w zestawieniach największego wzrostu zainteresowania na Facebooku.
Procentowo najwięcej fanów zyskał inaugurujący swoją działalność w kwietniu bieżącego roku nju mobile, ale również UPC Polska oraz Cyfrowy Polsat. Nju Mobile, którego konto charakteryzuje się wpisami humoru absurdalnego zwiększyło liczbę swoich miłośników o niespełna połowę w stosunku do września.
Autorzy raportu właśnie w tym absurdzie doszukują się źródeł sukcesu marek nju i Heyah, których użytkownicy należą do najbardziej zaangażowanych we wszelkie wirtualne aktywności.
Jeśli chodzi o Play wynik 2 miliony fanów, którzy polubili witrynę najmłodszego, polskiego operatora nie jest zaskoczeniem. Sieć od początku swojej działalności bardzo duży nacisk kładła na brandowanie w świadomości użytkowników za pomocą sieci.