Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.11.2014 09:01 Publikacja: 28.11.2014 00:52
Foto: Rzeczpospolita
Były już duma z międzynarodowej sławy, która do dziś kojarzy się Polakom z hasłem „Moja babiczka pochazi z Chrzanowa", oraz akcja „Piąty stadion" z udziałem gwiazd piłki nożnej Zbigniewa Bońka, Luisa Figo i Marco van Bastena. Teraz Tyskie, najmocniejsza marka alkoholowa w Polsce (niezmiennie od 2009 roku), stawia na humor, luz i nowe gwiazdy internetu.
W listopadzie 2014 r. ruszyła nowa kampania promocyjna marki należącej do Kampanii Piwowarskiej (KP) pod hasłem „Tyskiego najlepszego". Na stronie internetowej marki oraz na Facebooku można obejrzeć krótkie dowcipne filmy z udziałem Włodka Markowicza i Karola Paciorka, twórców bloga „Lekko Stronniczy". Dyskutują o etykietach Tyskiego, na których znalazły się życzenia i dedykacje.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Zarządzanie finansami osobistymi to sztuka balansowania między bieżącymi potrzebami a przyszłymi celami. Coraz c...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpra...
Dane płatnicze dają dziś wyjątkowy wgląd w zachowania i trendy konsumenckie w branży turystycznej. Pozwalają lep...
Polacy chcą rozwijać swoje umiejętności cyfrowe. Potwierdza to ogromne zainteresowanie szeregiem inicjatyw eduka...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Rödl & Partner zapewniła kompleksowe wsparcie podatkowe Santander i Jefferies przy kolejnej sekurytyzacji wierzy...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas