Piwna tradycja wsparta młodością

Tyskie już po raz szósty zostało najmocniejszą marką alkoholową w Polsce

Aktualizacja: 28.11.2014 09:01 Publikacja: 28.11.2014 00:52

Piwna tradycja wsparta młodością

Foto: Rzeczpospolita

Były już duma z międzynarodowej sławy, która do dziś kojarzy się Polakom z hasłem „Moja babiczka pochazi z Chrzanowa", oraz akcja „Piąty stadion" z udziałem gwiazd piłki nożnej Zbigniewa Bońka, Luisa Figo i Marco van Bastena. Teraz Tyskie, najmocniejsza marka alkoholowa w Polsce (niezmiennie od 2009 roku), stawia na humor, luz i nowe gwiazdy internetu.

W listopadzie 2014 r. ruszyła nowa kampania promocyjna marki należącej do Kampanii Piwowarskiej (KP) pod hasłem „Tyskiego najlepszego". Na stronie internetowej marki oraz na Facebooku można obejrzeć krótkie dowcipne filmy z udziałem Włodka Markowicza i Karola Paciorka, twórców bloga „Lekko Stronniczy". Dyskutują o etykietach Tyskiego, na których znalazły się życzenia i dedykacje.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Patronat Rzeczpospolitej
Naukowcy też zadbają o bezpieczeństwo polskiego przemysłu obronnego
Ekonomia
E-Doręczenia: cyfrowa przyszłość listów poleconych
Patronat Rzeczpospolitej
Silna gospodarka da Polsce bezpieczeństwo
Ekonomia
Sektor farmaceutyczny pod finansową presją ustawy o KSC
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Ekonomia
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę