Piwna tradycja wsparta młodością

Tyskie już po raz szósty zostało najmocniejszą marką alkoholową w Polsce

Aktualizacja: 28.11.2014 09:01 Publikacja: 28.11.2014 00:52

Piwna tradycja wsparta młodością

Foto: Rzeczpospolita

Były już duma z międzynarodowej sławy, która do dziś kojarzy się Polakom z hasłem „Moja babiczka pochazi z Chrzanowa", oraz akcja „Piąty stadion" z udziałem gwiazd piłki nożnej Zbigniewa Bońka, Luisa Figo i Marco van Bastena. Teraz Tyskie, najmocniejsza marka alkoholowa w Polsce (niezmiennie od 2009 roku), stawia na humor, luz i nowe gwiazdy internetu.

W listopadzie 2014 r. ruszyła nowa kampania promocyjna marki należącej do Kampanii Piwowarskiej (KP) pod hasłem „Tyskiego najlepszego". Na stronie internetowej marki oraz na Facebooku można obejrzeć krótkie dowcipne filmy z udziałem Włodka Markowicza i Karola Paciorka, twórców bloga „Lekko Stronniczy". Dyskutują o etykietach Tyskiego, na których znalazły się życzenia i dedykacje.

Pozostało 85% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy