Wedel utrzymał palmę pierwszeństwa

W tym roku wystąpiło niepokojące obniżenie wskaźnika siły marki dla większości analizowanych brandów

Publikacja: 28.11.2014 01:01

Wedel utrzymał palmę pierwszeństwa

Foto: Fotorzepa/Marian Zubrzycki

Marka Wedel, mimo kolejnego spadku wskaźnika siły (w sumie o 4 pkt przez dwa lata), po raz kolejny została zwycięzcą rankingu, uzyskawszy w tym roku 76 pkt. Wygrała ranking, choć pierwsze miejsce zdobyła tylko w jednym z ośmiu zestawień szczegółowych (postrzegana jakość). Na drugim miejscu uplasowała się po raz kolejny Lubella, mimo spadku wskaźnika siły marki o 3 pkt. Marka, która zajęła trzecie miejsce w roku 2013, Winiary, teraz spadła na czwarte (spadek wskaźnika siły marki o 3 pkt). Na podium wskoczyły natomiast Pudliszki (piąte miejsce w roku poprzednim).

Pozostało 81% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy