Big data zwiększy lojalność klientów banków

27 proc. instytucji wykorzystuje zaawansowaną analizę danych.

Publikacja: 11.09.2016 13:13

Banki, organizacje płatnicze i instytucje, specjalizujące się w obrocie pieniędzmi, coraz chętniej sięgają po rozwiązania big data. Wykorzystują je na wiele sposobów: analiza dużych zbiorów informacji pozwala np. na wdrożenie innowacyjnych, spersonalizowanych ofert, ale też przyczynia się do poprawy cyberbezpieczeństwa. Nic dziwnego, że big data staje się dziś kluczową bronią w walce konkurencyjnej.

Napęd sektora fintech

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Ekonomia
Brak wody bije w konkurencyjność
Ekonomia
Kraina spierzchniętych ust, kiedyś nazywana Europą
Ekonomia
AI w obszarze compliance to realna pomoc
Ekonomia
W biznesie nikt nie może iść sam
Ekonomia
Oszczędna jazda – techniki, o których warto pamiętać na co dzień