Reklama

Podanie błędnego hasła czy PIN-u to najczęstsze przyczyny zablokowania konta przez bank

Niemiła przygoda spotkała właścicielkę internetowego rachunku w PKO BP. – Konto zostało zablokowane podczas mojej rozmowy z doradcą. Jak to możliwe? – pyta rozżalona czytelniczka.

Aktualizacja: 17.09.2016 15:38 Publikacja: 17.09.2016 13:08

Podanie błędnego hasła czy PIN-u to najczęstsze przyczyny zablokowania konta przez bank

Foto: www.sxc.hu

Kiedy banki blokują rachunki? Jak tłumaczy Joanna Fatek z PKO BP, bank monitoruje niestandardowe transakcje na rachunku klienta, a w przypadku podejrzanych operacji kontaktuje się z nim. Jeśli właściciel konta stwierdzi, że dana operacja nie została przez niego zrealizowana, bank natychmiast blokuje rachunek.

Podobnie jest z kartami płatniczymi. W uzasadnionych przypadkach wprowadzana jest czasowa blokada karty, a jeżeli użytkownik nie potwierdzi transakcji, karta jest unieważniana, a klient proszony jest o złożenie reklamacji.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Ekonomia
Małe i średnie firmy potrzebują doskonalenia kompetencji cyfrowych
Materiał Promocyjny
Rödl & Partner doradza przy sekurytyzacji VEHIS
Ekonomia
Polska już w 2026 r. będzie wydawać 5 proc. PKB na obronność
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama