Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 20.02.2017 19:47 Publikacja: 20.02.2017 19:47
Anita Błaszczak
Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała
To jeszcze nic – bo licząc wszystkie komunikaty reklamowe i ekspozycje marek (np. ekrany z filmikami reklamowymi, promocyjne regały w sklepach, billboardy, obrandowaną odzież) łączna liczba przekazów marketingowych sięga 4–5 tys. dziennie (niektórzy mówią nawet o 20 tys.).
Ten zalew nie przekłada się oczywiście na faktyczny odbiór. Podczas gdy część firm zarabia na tym, by przedrzeć się do naszej świadomości czy podświadomości z jakimś produktem czy usługą, rozwinął się biznes usług chroniących konsumentów przed niechcianymi reklamami. Mamy więc adblocki hamujące ich napływ w sieci oraz cyfrowe nagrywarki, które pomagają uniknąć konieczności oglądania reklam w telewizji. Co więcej, zalew komunikatów sprawił, że psychicznie jesteśmy też na nie bardziej odporni.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Zarządzanie finansami osobistymi to sztuka balansowania między bieżącymi potrzebami a przyszłymi celami. Coraz c...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpra...
Dane płatnicze dają dziś wyjątkowy wgląd w zachowania i trendy konsumenckie w branży turystycznej. Pozwalają lep...
Polacy chcą rozwijać swoje umiejętności cyfrowe. Potwierdza to ogromne zainteresowanie szeregiem inicjatyw eduka...
Rödl & Partner zapewniła kompleksowe wsparcie podatkowe Santander i Jefferies przy kolejnej sekurytyzacji wierzy...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas