Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 12.08.2017 07:51 Publikacja: 11.08.2017 18:14
Maciej Świrski
Foto: Instagram, rp.pl
Producent znanego napoju Tiger wplótł w swoją kampanię wizerunkową wątki dotyczące Powstania Warszawskiego. Czy to jest świadome działanie, czy raczej wyraz głupoty, braku wiedzy historycznej?
Po pierwsze sprawa nie jest kontrowersyjna, jest jednoznaczna. Także w branży reklamowej odebrano ten konkretny plakat jednogłośnie negatywnie. Analiza tego obrazka pokazuje, że dokonano obrazy pamięci Powstania Warszawskiego z premedytacją.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Nie sposób uznać, by po rozpadzie konkubinatu, związek został nierozliczony, bo jeden z partnerów zakładał, że m...
Sąd odrzucił pozwy żony i ojca Sebastiana M., oskarżonego o spowodowanie tragicznego wypadku na autostradzie A1...
Równoczesne zakwestionowanie kilkudziesięciu umów B2B w danej firmie może być dla niej dużym kłopotem – zapowiad...
Krajowa Administracja Skarbowa wykryła nowy, nielegalny proceder, w którym wykorzystywane są osoby do 26 roku ży...
Choć eksperci nie są zgodni co do zakresu wyroku sądu w Luksemburgu i jego skutków, nie ma wątpliwości, że sama...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas