Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.08.2017 07:51 Publikacja: 11.08.2017 18:14
Maciej Świrski
Foto: Instagram, rp.pl
Producent znanego napoju Tiger wplótł w swoją kampanię wizerunkową wątki dotyczące Powstania Warszawskiego. Czy to jest świadome działanie, czy raczej wyraz głupoty, braku wiedzy historycznej?
Po pierwsze sprawa nie jest kontrowersyjna, jest jednoznaczna. Także w branży reklamowej odebrano ten konkretny plakat jednogłośnie negatywnie. Analiza tego obrazka pokazuje, że dokonano obrazy pamięci Powstania Warszawskiego z premedytacją.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wakaty sędziowskie w Trybunale Konstytucyjnym należy niezwłocznie obsadzić – radzą konstytucjonaliści. Choć nie...
Mogą się zdarzyć sytuacje, które podważą umocowanie Karola Nawrockiego do pełnienia urzędu – mówi „Rz” prof. Mar...
Sejmowa Komisja Sprawiedliwości i Praw Człowieka po raz kolejny odroczyła pracę nad projektami zmian w prawie o...
MEN informuje, że jeśli szkoła omyłkowo wystawiła świadectwo na nieprawidłowym blankiecie lub użyła wzoru, który...
Młody zarabiający na etacie albo zleceniu może być zwolniony z PIT. Ale jeśli przekroczy limit dochodów, rodzic...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas