Reklama
Rozwiń

#RZECZoPRAWIE: Świrski o reklamie Tigera i zadośćuczynieniu ws. pamięci o Powstaniu Warszawskim

W piątkowym programie #RZECZoPRAWIE gośćmi Tomasza Pietrygi był Maciej Świrski, założyciel Reduty Dobrego Imienia, wiceprezes Polskiej Fundacji Narodowej.

Aktualizacja: 12.08.2017 07:51 Publikacja: 11.08.2017 18:14

Maciej Świrski

Maciej Świrski

Foto: Instagram, rp.pl

Producent znanego napoju Tiger wplótł w swoją kampanię wizerunkową wątki dotyczące Powstania Warszawskiego. Czy to jest świadome działanie, czy raczej wyraz głupoty, braku wiedzy historycznej?

Po pierwsze sprawa nie jest kontrowersyjna, jest jednoznaczna. Także w branży reklamowej odebrano ten konkretny plakat jednogłośnie negatywnie. Analiza tego obrazka pokazuje, że dokonano obrazy pamięci Powstania Warszawskiego z premedytacją.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Sądy i trybunały
Coraz więcej wakatów w Trybunale Konstytucyjnym. Prawnicy mówią, co trzeba zrobić
Prawnicy
Prof. Marcin Matczak: Dla mnie to podważalny prezydent
Zawody prawnicze
Rząd zmieni przepisy o zawodach adwokata i radcy. Projekt po wakacjach
Matura i egzamin ósmoklasisty
Uwaga na świadectwa. MEN przypomina szkołom zasady: nieaktualne druki do wymiany
Podatki
Rodzic może stracić ulgi w PIT, jeśli dziecko za dużo zarobi
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama