Aktualizacja: 26.02.2020 14:12 Publikacja: 26.02.2020 14:12
Foto: Adobe Stock
Czytelnik "Rzeczpospolitej" zwrócił uwagę na problem dotyczący kwestii RODO w kontekście działań ochronnych przed koronawirusem.
Jak wyjania w mailu do naszej redakcji, na lotnisku Chopina w Warszawie pasażerowie zobligowani są do wypełnienia tzw. Karty Lokalizacji Pasażera. - Niestety, Karta ta nie spełnia wymogów art. 13 RODO - nie zawiera np. informacji o tym, jak długo dane są przetwarzane, kto jest ich administratorem ani komu mogą zostać przekazane. Takich informacji nie udziela również personel pobierający karty, który twierdzi, że ich wypełnienie jest obowiązkowe, a w razie odmowy wypełnienia - grożą odmową wypuszczenia z samolotu (wszystko odbywa się w bardzo nieprzyjemnej atmosferze) - opisuje nasz Czytelnik.
Krajowa Rada Sądownictwa upoważniła swoją przewodniczącą do złożenia zawiadomienia o możliwości popełnienia prze...
Trybunał Konstytucyjny orzekł w czwartek, że przepisy rozporządzenia ministra edukacji, na mocy których ocena z...
Każdy, kto wsiądzie za kierownicę bez posiadania odpowiednich uprawnień, musi liczyć się z surowymi konsekwencji...
Izba Adwokacka w Warszawie podczas sobotniego zgromadzenia przyjęła uchwałę wzywającą ministra sprawiedliwości d...
Za wyborcami i kandydatami pierwsza tura wyborów prezydenckich. Druga tura odbędzie się 1 czerwca 2025 r. Czy wy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas