Aktualizacja: 03.12.2017 21:00 Publikacja: 03.12.2017 21:00
Rozwój miast w Wietnamie sprzyja popytowi na dobra konsumpcyjne z importu.
Foto: materiały prasowe
Wietnam staje się dla polskich firm jednym ze strategicznych partnerów gospodarczych w Azji Południowo-Wschodniej. Od ubiegłego roku jest największym partnerem handlowym Polski wśród krajów ASEAN pod względem wielkości obrotów.
Eksport do Wietnamu systematycznie rośnie: w 2016 roku wyniósł 213 mln euro, podczas gdy rok wcześniej było to 202,5 mln euro, dwa lata wcześniej 129,9 mln euro, a trzy lata wcześniej – 110,8 mln euro. Także obecny rok przynosi zwiększenie poziomu sprzedaży polskich towarów na wietnamskim rynku: po trzech kwartałach jej wartość sięgnęła 176,2 mln euro w porównaniu z 157,2 mln euro w tym samym czasie przed rokiem.
Najtrafniejsze prognozy dla polskiej gospodarki w 2024 r. formułowali analitycy z Credit Agricole Bank Polska. P...
Część analityków spodziewa się, że amerykański bank centralny nie zdecyduje się nawet przed końcem roku na wznow...
– Dostosowanie stóp procentowych nie oznacza początku cyklu obniżek - powiedział prezes NBP Adam Glapiński podcz...
Wszyscy w Stanach Zjednoczonych, konsumenci i przedsiębiorstwa chcieli w marcu zdążyć przed wejściem w życie now...
Popyt wzrósł o 3,6 proc. od lutego, wobec mediany szacunków 1,3 proc. w badaniu Bloomberga. Bez dużych zamówień...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas