Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 09.05.2018 17:17 Publikacja: 09.05.2018 15:42
Foto: 123RF
Opinia ekspertów oznacza poparcie dla obecnego stanowiska Niemiec, zgodnie z którym należy raczej unowocześniać oprogramowanie zamiast obowiązkowej przebudowy układu zarządzania spalinami w samochodach przekraczających obowiązujące normy. Dotychczas żaden producent poza Volkswagenem nie przyznał się do stosowania oprogramowania, które rozpoznawałoby, kiedy samochód jest testowany na emisję spalin, aby celowo ukryć poziom skażenia w normalnych warunkach drogowych.
Działania organów nadzoru ograniczające toksyczne emisje pozwoliły jednak ujawnić, że kilku producentów często przekraczało limity skażenia, bo korzystało z tzw. okien termicznych do legalnego ograniczania systemu dezaktywacji spalin, aby chronić silniki przez gromadzeniem się sadzy.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Komisja Europejska chce uderzyć w rosyjską ropę i banki, Moody’s obniża perspektywę ratingu Polski, a cyberatak...
Frekwencja w kinach w Polsce po słabszym półroczu znowu rośnie - wynika z danych zebranych przez "Rzeczpospolitą...
Indyjski regulator rynku giełdowego oddalił zarzuty manipulacji akcjami i oszustw finansowych wobec miliardera G...
PFR Ventures przeznacza aż 240 mln zł na innowacje – pieniądze trafią do trzech nowych funduszy VC. Na rynek tra...
Urząd zawiadujący telekomunikacją, pocztą, a za chwilę również internetem, nie ma od dziś prezesa. Ministerstwo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas