Reklama
Rozwiń

Każdy konsument chce się czuć absolutnie wyjątkowym

Nowe technologie pozwalają z niespotykaną dotąd precyzją trafiać w potrzeby klientów. Gromadzą przy tym ogromną liczbę prywatnych danych.

Publikacja: 24.10.2018 21:00

Dzisiejszy konsument w świecie online oczekuje szybkości, wygody i spersonalizowanej oferty. Ale też

Dzisiejszy konsument w świecie online oczekuje szybkości, wygody i spersonalizowanej oferty. Ale też wiedzy, jak będą wykorzystywane jego dane – zgodzili się paneliści konferencji DNB Bank Polska

Foto: materiały prasowe

We współczesnym świecie stare hasło „klient nasz pan" nabiera nowego wymiaru. Bo nowoczesny konsument jeszcze bardziej chce być w centrum uwagi, chce, by dostawcy usług i towarów na każdym etapie w jak największym stopniu spełniali jego oczekiwania. Inaczej mówiąc, zaspokojenie ego konsumenta stało się na rynku równie ważne, jak cena czy jakość.

– Dlatego w centrum strategii każdej firmy powinna znaleźć się personalizacja – przekonywała Ewa Rybołowicz, retailer services director w Nielsen, podczas „Spotkania liderów handlu i usług", konferencji organizowanej przez DNB Bank Polska. – Bardzo pomocne są tu nowe technologie – podkreślała. Ich wykorzystanie umożliwia skuteczniejsze dotarcie do klienta, zwiększa wygodę i komfort procesu zakupowego i wpływa na to, co i gdzie kupujemy.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Miliardy na światłowody w Polsce. Hurtowy operator skusił banki
Biznes
Słowacja i Węgry blokują sankcje, suwerenność cyfrowa UE i spadek cen mieszkań
Biznes
NATO wzmacnia swoją północ. Gdzie pojawią się kolejne wojska sojuszników?
Biznes
Rekordowa liczba odwiedzających Warszawę
Biznes
Nvidia znów najwięcej wartą spółką na świecie. Mimo zamknięcia rynku chińskiego