Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.10.2018 21:00 Publikacja: 24.10.2018 21:00
Dzisiejszy konsument w świecie online oczekuje szybkości, wygody i spersonalizowanej oferty. Ale też wiedzy, jak będą wykorzystywane jego dane – zgodzili się paneliści konferencji DNB Bank Polska
Foto: materiały prasowe
We współczesnym świecie stare hasło „klient nasz pan" nabiera nowego wymiaru. Bo nowoczesny konsument jeszcze bardziej chce być w centrum uwagi, chce, by dostawcy usług i towarów na każdym etapie w jak największym stopniu spełniali jego oczekiwania. Inaczej mówiąc, zaspokojenie ego konsumenta stało się na rynku równie ważne, jak cena czy jakość.
– Dlatego w centrum strategii każdej firmy powinna znaleźć się personalizacja – przekonywała Ewa Rybołowicz, retailer services director w Nielsen, podczas „Spotkania liderów handlu i usług", konferencji organizowanej przez DNB Bank Polska. – Bardzo pomocne są tu nowe technologie – podkreślała. Ich wykorzystanie umożliwia skuteczniejsze dotarcie do klienta, zwiększa wygodę i komfort procesu zakupowego i wpływa na to, co i gdzie kupujemy.
Umowę kredytową na 3,7 mld zł podpisał z konsorcjum banków Światłowód Inwestycje, joint venture Orange Polska i...
Szczyt Unii Europejskiej kończy się bez porozumienia w sprawie nowych sankcji na Rosję. Biznes coraz mocniej dom...
Przy okazji szczytu NATO w Hadze oficjalnie potwierdzono, że wojska sojusznicze wzmocnią wschodnią flankę na pół...
Warszawa odnotowała rekordową liczbę odwiedzających. W ubiegłym roku stolicę Polski gościło niemal 21 milionów o...
Kurs akcji koncernu Nvidia przebił poziom ze styczniowego szczytu. Papiery tej spółki stały się rekordowo drogie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas